Jimin și Jungkook stăteau mândrii lângă Alfa, așteptându-și sufletul pereche pentru ca căsătoria să aibă loc în sfârșit și să de ducă cât mai rapid în luna lor de miere, exact cum au făcut și Namjoon, Seokjin, Hoseok și Yoongi.
Din cauză că cei patru au plecat în luna lor de miere, Yongsun a trebuit să-l conducă pe Taehyung pe covorul roșu, dar niciunul dintre ei nu se plângea, deoarece femeia era super entuziasmată, iar oricât își iubea fratele, Taehyung tot nu voia să fie condus de un om în scaunul cu rotile, deoarece era mai mult ca sigur că dacă înainte Yoongi nu fusese rupt în două, acum cu siguranță era.
Se uita în oglinda mare din fața lui și își admira înfățișarea. Arăta slendid ca întotdeauna, dar de data aceasta mai avea încă o strălucire puternică, deoarece era noaptea în care se căsătorea.
Yongsun a venit de la spatele lui și i-a șters ușor lacrimile pentru ca machiajul său să nu se împrăștie pe toată fața.
"Taehyung, ești gata?" A întrebat femeia, iar Taehyung a aprobat ușor din cap, trăgându-și nasul.
"Mama mi-a spus că are o surpriză pentru noi." A spus Jimin, lingându-și buza de jos, privirea sa fixând-o pe cea a lui Jungkook. Brunetul a scos un sunet, iar Jimin și-a așeazat mâna pe spatele lui. "Speră ca măcar de nunta noastră să fie o surpriză plăcută."
Ușile s-au deschis la perete, lăsând să între în încăpere una dintre cele mai frumoase ființe pe care Jungkook și Jimin le-au văzut. Arăta ca un înger căzut din Rai în costumul lui auriu.
Părul acestuia era într-o nuanță de auriu, astfel încât se potrivea cu costmul. Jimin simțea cum se îndrăgostește din nou de Taehyung.
Yongsun a ajuns cu Taehyung în fața celor doi și le-a dat mâna lui Taehyung. "Dacă nu aveți grijă de el, viața voastră se va termina." A mârâit Yongsun, iar apoi i-a zâmbit lui Taehyung și s-a dus la locul său, mai exact în brațele lui Eric.
Blondul le-a zâmbit timid lui Jungkook și Jimin, cei doi reîntorcându-i zâmbetul.
"Ne-am adunat cu toții astăzi aici pentru a celebra căsătoria dintre acești minunați tineri uniți cu o iubire puternică." A început Alfa, iar Taehyung a început să plângă ușor, Jimin fiind lângă el i-a șters lacrimile.
"Jeon Jungkook, îi iei în căsătorie pe Min Taehyung și Park Jimin?"
"Da." A spus Jungkook mândru, iar inima lui Jimin s-a umplut de mândrie. Mândrie pentru că avea două persoane care îl iubeau și nu ezitau să o arate.
"Min Taehyung, îi iei în căsătorie pe Jeon Jungkook și Park Jimin?"
"Da." A spus Taehyung plin de emoții, lacrimile blocându-i vederea.
"Park Jimin, îi iei în căsătorie pe Min Taehyung și Jeon Jungkook?"
"Da."
"Vă declar soți și soți, puteți sărutaㅡ" Jimin nu a mai așteptat ca Alfa să termine ce avea de zis și s-a năpustit asupra buzelor lui Taehyung și Jungkook.
Tot ce era diferit la o nuntă normală și una a vârcolacilor, era faptul că inele se dădeau în luna de miere împreună cu promisiunile, deoarece acest lucru trebuia făcut în intimitatea cuplului, nu în gura lumii.
Taehyung le-a zâmbit puternic celor doi, simțindu-se mai complet ca niciodată.
Park Jimin, Park Taehyung și Park Jungkook au pășit prin marea de flori ce era aturată de către oaspeți și s-au îndreptat spre destinația unde aveau să-și petreacă următoarea lună.
Yongsun a zâmbit viclean în urma lor, deoarece abia aștepta ca fiul său și Jungkook să descopere adevărata surpriză pe care le-o pregătește, și anume Taehyung.
____________
Am fost intrebata de niște poze cu lenjeriile alea, dar nu pot sa le pun, deoarece eu m am gandit la el si le am vizualizat doar in capul meu, deci până cand nu va exista o imprimanta a gândurilor mele, nu aveti cum sa vedeti poze cu ele
Diseară vreti smutul vmk sau momente de dupa nunta 2seokxnamgi, va rog sa nu va comportati de parcă n ati citit smut in viata voastră
Fara zece comentarii nu postez capitolul nou
CITEȘTI
strange things ||vminkook||
Fanfiction"Dintre toți oamenii de pe pământ numai voi doi îmi sunteți predestinați." vminkook A.U. #22 în fanfiction - 10.07.2019