91

578 84 20
                                    

Toată lumea se agita de colo până colo, în speranța că totul va fi perfect pus la punct, mai puțin Yoongi care era prea calm. Enorm de calm încât îi făcea pe ceilalți să se agite și mai mult.

Taehyung se uita la fratele său mai mare îngrijorat. Era ziua nunții lui, trebuia să plângă până când machiajul i s-ar fi împrăștiat peste tot pe față, nu să se comporte ca un sedat.

"Yoongi, ce este?" A întrebat Taehyung, înfășurându-și brațele în jurul acestuia. Brunetul s-a uitat în ochii fratelui său.

"Simt de parcă aș năștea." Sprâncenele lui Taehyung s-au ridicat. "Yoongi, nu glumi cu astfel de lucruri." L-a dojenit fratele său mai mic, iar brunetul a scos un sunet enervat. "Mă doare totul din cap până în picioare, gâtul mi-e uscat, vreau să dorm, în plus copilul din mine este mai sălbatic ca niciodată."

"Yoongi, ai trei perechi, fiecare peste mărimea medie, iar azi-noapte cu siguranță n-ați dormit, deci nu înțeleg de ce te plângi." Yoongi a făcut o față, de parcă fratele său l-ar fi trădat.

"Min Taehyung, nu te purta cu mine de parcă tu nu ai fi făcut sex în noaptea trecută. Pot să simt duhoarea lui Jimin și Jungkook bine imprimată în pielea ta." Taehyung s-a bonsuflat, dar apoi și-a amintit motivul pentru care se afla acolo.

"Min Yoongi, azi te căsătorești și în loc să-ți plângi de milă, ar trebui să fi în fața altarului lângă cei trei idioți ai săi." Yoongi s-a ridicat de pe scaun brusc, dar apoi s-a așezat înapoi îndurerat.

"Nu trebuia să facem penetrație dublă aseară." S-a plâns Yoongi, ținându-se cu mâna de spate, iar Taehyung a oftat.

Roșcatul și-a scos telefonul din buzunar și și-a apelat sufletul pereche.

"Jiminie, îmi poți aduce ceva?"


"Te urăsc atât de mult, Taehyung." A spus Yoongi, în timp ce roșcatul îl conducea spre altar. Taehyung a chicotit ușor și a continuat să-i împingă scaunul cu rotile. Yoongi a continuat să spună jigniri la adresa lui, dar roșcatul nu l-a luat în seamă și l-a condus pe acesta până la altar.

Cei trei bărbați ce aveau să se căsătorească în curând cu Yoongi, se abținea să nu izbucnească în râs la cum o făceau și Jungkook și Jimin care stăteau lângă ei. Un Yoongi enervat în scaunul cu rotile era cel mai bun lucru pe care l-ai fi putut vedea vreodată, deoarece brunetul ducea lucrurile la un alt nivel.

"Ne-am adunat cu toții astăzi aici pentru a celebra căsătoria dintre acești minunați vârcolaci. Min Yoongi, îi iei pe Jung Hoseok, Kim Seokjin și Kim Namjoon de soți?"

"Da." A spus Yoongi cu lacrimi în ochii, iar Hoseok i le-a șters ușor.

"Jung Hoseok, îi iei în căsătorie pe Min Yoongi și Kim Seokjin?"

"Da." A spus răspicat roșcatul, iar inima lui Seokjin s-a umplut de bucurie.

"Kim Seokjin, îi iei în căsătorie pe Min Yoongi și Jung Hoseok?"

"Da." De data aceasta Hoseok a fost cel care a început să plângă.

"Kim Namjoon, îl iei în căsătorie pe Min Yoongi?"

"Da."

"Atunci vă declar soți și soți." A spus Alfa puțin jenat de alegerea cuvintelor pe care a făcut-o. "Puteți să vă sărutați omega-ul." Cei trei nu au mai așteptat nicio secundă în plus și s-au năpădit asupra buzelor lui Yoongi.

Taehyung și-a rezemat spatele de pieptul celor două suflete pereche ale sale, în timp ce își mângâia ușor stomacul.

"Nunta noastră va fi mai bună decât a fraierilor ăstora." A spus Jimin sărutând vârful capului lui Taehyung. Namjoon care a auzit tot ce a spus Jimin, și-a dezlipit buzele de pe cele ale lui Yoongi, și a mârâit la blond, Jungkook trebuind să-l tragă pe Jimin afară din spațiul în care se petrecea totul pentru a nu distruge nunta. Taehyung însă, a rămas împreună cu Yongsun, amândoi vorbind despre copii, roșcatul împărtășindu-și visul cu femeia.

_____________

As vrea sa particip la o nunta ca a lor

Pentru a nu exista neînțelegeri: între namjoon și cuplul 2seok nu exista niciun fel de legătură sexuala sau romantică, ei doar il impart pe Yoongi si incearca sa fie prieteni

Fara zece comentarii nu postez capitolul nou

strange things ||vminkook||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum