"Jimin, nu te las să faci așa ceva! Nu știi riscurile la care te supui când faci chestia asta, riscurile la care îl supui pe Jungkook și mai ales pe Taehyung!" Mama sa era deja în fața lui în picioare urlând la el disperată.
Jimin s-a ridicat și el în picioare și și-a pus mâinile pe umerii femeii. "O să mă duc și o să aduc acele molii de mătase. Știu la ce mă supun, dar te voi lăsa pe tine între tine să cauți cea mai bună doză, deoarece îți știu harul pe care l-ai primit de la Sfânta Lună."
"Jimin, e doar un dar ce nu poate face nimic decât să mă ajute să simt dacă cineva este bine一"
"Iar acele simțuri te vor ajuta și de data aceasta. Te vor ajuta să-ți dai seama dacă folosim cantitatea corectă sau nu. Am încredere în tine, mamă, chiar am. Și aș face orice ca să pot avea un copil. Ca tu să ai un nepot. Dacă Taehyung nu vrea să bea acel ceai, îl voi bea eu, deoarece eu niciodată nu a trebuit să fiu un alfa."
"Oh, Jiminie." Yongsun și-a tras fiul în brațe și a început să plângă pe pieptul lui lucrat. Jimin îi mângâia ușor părul mamei sale încercând să o mai calmeze, dar totul era în zadar. Femeia chiar nu voia să-și piardă și ultimul copil, copil ce supraviețuise mai mult de nouă ore, copil ce crescuse și își crease o familie pe cont propriu. Copil pe care îl iubea mai mult ca pe orice, chiar dacă nu o arăta mai deloc.
"Mamă, vreau ca tu să fi puternică încă o dată. Vreau să fi puternică pentru Taehyung și Jungkook, vreau să-i asiguri că-i iubesc și te vei asigura că sunt fericiți." Byulyi privea toată scena cu lacrimi în ochi, în timp ce Hyejin îi mângâia încet mâna, poate asta era sortit să se întâmple.
"Nu, Jimin. Ce or să zică Taehyung și Jungkook?"
"O să fie dezamăgiți, furioși, dar apoi vor înțelege de ce am plecat. Nu vreau să-i văd, deoarece aș îngreuna și mai mult situația. Acum ei sunt fericiți, îi pot simți prin legătură, și n-am de gând să le stric fericirea cu anunțarea plăcării mele. Mâine dimineață va fi ziua perfectă în care vor afla, dar vreau să-mi promiți că vei fi tare pentru mine, atâta timp cât eu voi fi tare pentru tine și voi avea grijă ca ei să fie bine."
"Jiminie, te rog să nu mă părăsești, să nu-i părăsești. Abia ce v-ați calmat și sunteți fericiți."
"Ei sunt fericiți, nu eu. Mereu am vrut să am copii, a fost dorința vieții mele, iar acum când am o șansă să o primesc, trebuie să fac orice îmi stă în putință. Spune-le că îi iubesc și că îi voi avea în gând peste tot unde voi merge. Fi puternică pentru mine, sunt puternică pentru tine." A cântat Jimin ușor cântecul pe care mama sa îl cânta în copilărie. Și-a sărutat ușor mama pe frunte și s-a desprins din îmbrățișarea ei, fugind pe scările complexului de apartamente.
Deja făcuse situația mult prea grea și nu avea de gând să mai stea o secundă și să o complice și mai rău.
___________
Jimin vrea doar ceva ce mulți oameni vor
E aproape 3 noapte si sentimentalista din mine a iesit la iveala
S ar putea sa postez din nou astăzi trei capitole
Fara zece comentarii nu postez capitolul nou
CITEȘTI
strange things ||vminkook||
Fanfiction"Dintre toți oamenii de pe pământ numai voi doi îmi sunteți predestinați." vminkook A.U. #22 în fanfiction - 10.07.2019