"Vrei să-mi spui că nu ești o fantomă, un vampir, un zombie sau un mort mergător?" A întrebat Namjoon, impungându-l pe Jimin cu un deget pentru a verifica dacă era într-adevăr real.
Blondul i-a plesnit degetul, iar Namjoon și-a înfășurat înapoi brațele în jurul lui Yoongi care discuta fericit cu Taehyung.
"Din trei unu' nu m-a cerut în căsătorie, iar pe tine te-a cerut imediat ce a înviat." Taehyung a prins mâna lui Yoongi și a chicotit ușor. Fratele său era al naibii de drăgălaș când se prefăcea că era supărat pe perechile lui.
Yoongi a început să chicotească și el la rândul lui. Privirea lui a căzut pe mâna strângă a lui Taehyung.
"Ești însărcinat!" A exclamat Yoongi fericit, deoarece nu era singurul care purta un copil în pântecul lui, dar apoi privirea i s-a întunecat. "Care dintre voi s-a atins de fratele meu mai mic!?"
Jimin și Jungkook s-au făcut mici în locul lor, deoarece ambii s-au atins în mod egal de Taehyung, chiar dacă numai unul dintre ei l-a lăsat însărcinat.
"Parcă era infertil?" A întrebat Namjoon încercând să salveze fundurile celor doi din calea sufletului său pereche însărcinat. Ochii lui Yoongi au strălucit și s-au îndreptat spre Taehyung. "Cum?"
"Totul a început când Luna și Alfa făceau sex si rezultatul ei a fost Jungkook." Jungkook i-a plesnit ușor capul lui Jimin. "În urmă cu trei zile înainte să mor, Jungkook și Taehyung au făcut sex, ceea ce s-a sfârșit cu sperma lui Jungkook în interiorul lui Taehyung. Cum durata de viață a unui spermatozoid este de trei-cinci zile acesta a supraviețuit. Aici intervine ceaiul de gălbui care a fost consumat în cantități foarte mari. Asta i-a crescut posibilitatea de a rămâne însărcinat, deoarece el este un foarte bun excitant al sistemului reproducător, deoarece el este folosit în combinație cu alte plante pentru a introduce perioade de căldură false. Principalul efect al acestei plante sunt secretarea ovulelelor, mai precis secretarea principalelor substanțe din care este un ovul făcut, deoarece din planta de gălbui se folosesc numai ovarele plantei, care sunt pline de ovule. Când aceste ovule false au intrat în contact cu spermatozoizii încă în viață au fecundat. Apoi Taehyung a băut ceaiul din moliile de mătase, ceai pe care l-a eliminat, deoarece nu era nimic îneregulă cu organismul lui, din cauza asta s-a simțit atât de rău. Se pare că nimeni nu s-a gândit la ceaiul de gălbui ca ceva care să te lase însărcinat."
"Deci vrei să spui că te-ai dus în China pentru nu știu ce prostie, ai murit și ai înviat când sub nasul nostru a stat tot timpul un amărât de ceai cu dublu efect!?"
"Da." A mormăit Jimin, iar Jungkook l-a înjurat. "Mă faci să te omor și să te înviu la loc."
"În cumpăr lapte cu banane." A spus Jimin, iar Jungkook s-a așeazat înapoi în poala lui. "Te iert numai pentru laptele cu banane." A mormăit brunetul și s-a făcut și mai mic în poala acestuia, băgându-și nasul în gâtul acestuia. Taehyung se uita la stomacul său.
"Asta înseamnă că copilul nu are ADN-ul meu?" A întrebat Taehyung încet. Jimin și-a pus mâna pe coapsa lui și a început să și-o miște în același ritm lent cum și-o mișca și pe cea de pe spatele lui Jungkook. "Acum nu, dar cum fătul intră în contact direct cu sângele tău, sângele tău fiind prezent și în irigația fătului, în numai câteva zile în plus și fătul va avea o parte din ADN-ul tău."
"Te iubesc." A spus Taehyung și și-a lipit buzele de cele ale lui Jimin. "Și eu te iubesc, baby."
"Yoongi baby, ți-am adus o nouă jucărie!" A intrat excitat un Hoseok în cameră cu un Seokjin pe urmele sale. Fețele amândurora s-au lăsat surprinzător în jos când au văzut cine mai era în cameră, iar Yoongi a început să tușească puternic, ascunzându-se la pieptul lui Namjoon.
_______________
Cum suna lovely eyes ca titlul unei cărți, pentru ca ori e asta ori e fourteen
Nu am postat ieri seara pentru ca am scris epilogul cărții asteia
Fara zece comentarii nu postez capitolul nou
CITEȘTI
strange things ||vminkook||
Fanfiction"Dintre toți oamenii de pe pământ numai voi doi îmi sunteți predestinați." vminkook A.U. #22 în fanfiction - 10.07.2019