"Oh, Luna, e mai drăguț decât îmi imaginam!" A exclamat Seokjin imediat ce l-a văzut pe Yoongi intrând în casa în care locuia. Yoongi i-a acceptat îmbrățișarea, chiar dacă se simțea incomodat de noua prezență a unui alfa străin, dar chiar avea nevoie de una, deci a trebuit să se lase să fie atins de un alfa.
"Stop-p!" Yoongi l-a împins pe Seokjin de la pieptul lui. Corpul lui tremura din toate încheieturile. Simțea cum nu mai poate să respire. În acele momente groaznice amintirile cu Namjoon i-au invadat capul. "Te rog, nu mă atinge." A spus acesta cu lacrimile deja în ochi.
"Shhhh, Kiki. Sunt eu, Seokie al tău, iar el e Seokie al meu și nici eu și nici el nu o să-ți facem vreun rău." L-a îmbrățișat Hoseok la pieptul lui și i-a trimis o privire urâtă lui Seokjin. Uneori chiar se gândea cum Seokjin putea fi masculul alfa dintre ei, când el era clar mai responsabil și controlator decât acesta.
'Îmi cer scuze.' I-a spus Seokjin lui Hoseok prin legătură spirituală între ei. Știa că o dăduse în bară. Nu era prima dată când avea de a face cu astfel de cazuri, dar cu toate acestea uitase de toate măsurile pe care trebuia să le ia pentru ca omega-ul să se simtă cât mai confortabil și în siguranță cu el, iar din cauza lui Yoongi avusese un atac de panică.
'Nu mie trebuie să-mi ceri scuze.' I-a răspuns acesta, uitându-se la cel din brațele sale care se uita în gol.
'Seokie înseamnă bun. Seokie nu mă va răni. Seokie mă va uibi. Seokie mă va proteja. Seokie e un alfa bun.' S-a auto învățat Yoongi. Fiecare omega avea nevoie să știe cum să se auto educe pentru ocazii speciale. Trebuiau să-și stabilească cuvinte potrivite care înseamnau siguranță, dragoste, liniște, iar imediat ce le auzeau omega-ul din sinea lor trebuia să se calmeze imediat. Desigur că existau și cuvinte care însemnau distrugere, nesiguranță, nervozitate, durere, iar atunci omega-ul din ei imediat intra într-un atac de panică. Cuvintele rele pentru Yoongi erau: "Namjoon" și "alfa", iar numai gândindu-se la faptul că se lăsase atins de un alfa, i-a cauzat un atac de panică.
"Seokie..." A murmurat verzuiul încă în transă și le-a dat de înțeles celor doi că cuvântul lui bun era "Seokie".
"Vrei să vii cu Seokie până în bucătărie, pentru a-ți face ceva de mâncare, în timp ce Seokie se duce să se odihnească, iar după ce ai mâncat să stai în brațele lui Seokie până adormi?" A întrebat cu grijă Seokjin, mângâindu-l ușor pe cap. Yoongi a aprobat ușor, primid foarte multă putere de la cuvântul bun pe care Seokjin l-a folosit.
Până când cei doi aveau să termine la bucătărie, Hoseok l-a apelat pe Jimin.
"Legatura dintre ei este încă în dezvoltare, deoarece nu au trecut multe zile de la împerechere, dar cu timpul legătură lor va crește și vor putea să-și simtă sentimentele unui altuia sau să-și transmită sentimente prin legătură, iar de acest lucru mi-e cel mai teamă. Dacă Namjoon face ceva de genul acesta intenționat, dacă îl rănește mai rău pe Yoongi..."
"Oprește-te imediat, Hoseok. O să continuăm discuția când mă întorc în Seoul, până atunci dacă se întâmplă ceva sună-mă și mă voi ocupa personal ca acel alfa să fie pus la punct și să-l oblig să-și închidă legatura cu Yoongi." Jimin a închis apelul și și-a închis ochii.
O legătură stupidă, dar care îi lega. Legatura între două sau mai multe suflete pereche se leagă numai după împerechere și devine mai puternică pe zi ce trece. Sufletele pereche își pot închide legăturile dacă nu vor ca sufletele lor să le simtă sentimentele, în unele cazuri acest lucru fiind foarte de folos. În cap i-a trecut momentul în care a făcut prima dată sex cu Taehyung. Și Jungkook s-a simțit bine în acel moment, deoarece Taehyung era sufletul lor pereche, iar Jimin și-a lăsat legătură deschisă pentru a-l face pe Jungkook să-i simtă bucuria, forța, liniștea și încrederea, deoarece știa ca acesta avea prea multe fantome. De accea el a fost cel care a luat inițiativa de-al ajuta pe Taehyung, iar Jungkook l-a lăsat, deoarece știa că Jimin era dulce și grijuliu pe când el era dur și rece.
Taehyung nu simțea nimic prin legatura lui, deoarece Jimin și Jungkook și-o blocaseră în fața lui Taehyung pentru a nu-l lăsa pe acesta să le simtă îngrijorarea și ura pe care o simțeau fața de Namjoon. Ei simțeau însă sentimentele de bucurie și împlinire ale lui Taehyung, deoarece acesta nu-și blocase legătură fața de ei, nici să nu mai luăm în considerare că acesta nu știa ce este aceea o legătură emoțională între sufletele pereche. Știa ce e aceea o legătură verbală pe care o aveai cu sufletele tale pereche după împerechere, adică marcare, și cu ceilalți membrii ai haitei din care făceai parte. Taehyung și-a pierdut părinții la o vârstă prea fragedă ca să fie învățat de toate aceste lucruri, pe care numai părinții aveau voie să ți le spună după stabilirea a ce tip de vârcolac ești. Nici măcar Yoongi nu știa de vreo legătură emoțională, deoarece părinții lor așteptaseră până când mezinul lor să-și descopere vârcolacul interior, dar când și l-a descoperit, totul a fost prea târziu.
______
925 de cuvinte, bucurati va
Cineva m a intrebat daca tae simte durere cand jikook face sex, si m am simtit obligată sa va explic mai în amănunt tuturor
Daca nu înțelegi ceva, nu ezitati sa mi spuneti pentru a clarifica situația
Nu postez capitol nou fără zece cometarii
CITEȘTI
strange things ||vminkook||
Fanfiction"Dintre toți oamenii de pe pământ numai voi doi îmi sunteți predestinați." vminkook A.U. #22 în fanfiction - 10.07.2019