Jungkook s-a ridicat de pe micuțul său iubit și a deschis ușa nervos. Chiar nu putea și el să aibă un moment de fericire alături de sufletul său pereche? Încruntătura de pe fața sa s-a transformat imediat într-un zâmbet. În fața lui stătea mătușa sa favorită lângă cealaltă mătușă a sa favorită.
"Byulyi!" A țipat Jungkook și și-a luat în brațe mătușa. Hyejin trăgându-l de tricou afară din îmbrățișarea cu blonda și l-a prins în brațele sale.
"Hyejin~" Se plânge Jungkook când se uită la tricoul său larg care acum era și mai larg din cauza forței de alfa pe care o avea Hyejin.
"Ce drăguț e!" A exclamat roșcata și s-a dus și l-a tras în brațele sale pe Taehyung. De obicei acesta se simțea ciudat când îmbrățișa persoane necunoscute sau vârcolaci alfa, dar de data asta chiar se putea relaxa sub îmbrățișarea acesteia.
"Ce căutați aici?" Le-a îndreptat Jungkook, gelozia citindu-se în acțiunile sale. "Yongsun a pus-o pe Irene să mă sune și să vă băgăm mințile în cap."
"Normal că mama v-a sunat! Numai ea ar putea spune ceva legat că nu aveam mințile băgate în cap!" A grăit Jimin din pragul ușii. Taehyung a început să tremure în brațele lui Hyejin la auzirea vocii blondului. După mica sa criză din fața lui Taehyung și datul afară pe care l-a primit de la Jungkook, mama sa a venit și i-a ținut morala vieții lui, nu că se aștepta la altceva din partea femeii.
"Jimin." L-a atenționat Jungkook pe blond cu cât acesta se apropia mai mult decât trebuia de Taehyung.
"Ce ai făcut din nou, Jimin?" A întrebat roșcata cu mâinile pe șoldurile sale proeminente. Șolduri care erau moartea lui Byulyi, dar și coapsele, sânii erau一
"L-a lovit pe Tae, pentru că nu a primit darul de a purta copii一" Jungkook nu a apucat să termine să explice ce a avut de spus că mătușa sa l-a întrerupt.
"Jimin, dacă vrei să ai copii, ai face bine să-ți pui fundul și pântecul la încercare și apoi să te aud comentând." L-a pus blonda la punct, Jungkook uitându-se cu admirație la mătușa sa. Chiar dacă această era un omega, era mult mai rea și dominantă chiar și decât sufletul ei pereche care era un alfa.
Taehyung se uită uimit la Byulyi. O femelă omega a reușit să pună la punct un mascul alfa. Voia și el să fie așa.
Jimin rămâne pe gânduri. El avea un pântec, de fapt, toți vârcolacii aveau un pântec, fără să conteze sexul sau vârcolacul interior. Pântecul lui era funcționabil. Cu doar niște muncă în plus, ardea niște calorii, dar și rămânea însărcinat. Până la urmă sexul cu Jungkook top nu era atât de rău.
Sau asta era doar ce mintea lui putea creea pentru a-l ajuta să stea pe poziții când totul o lua razna.
_______
1. Cartea aceasta se va apropia de un final
2. Imi cer iertare ca nu am putut scrie un capitol pe care trebuia sa l public ieri
3. Maine voi publica un alt capitol
4.
CITEȘTI
strange things ||vminkook||
Fanfic"Dintre toți oamenii de pe pământ numai voi doi îmi sunteți predestinați." vminkook A.U. #22 în fanfiction - 10.07.2019