59

688 85 49
                                    

"Va trebui să-l împarțim în mod egal, toți având aceleași drepturi asupra lui, având în vedere că el e prechea noastră și copilul care îl poartă este al nostru în mod egal." A mârâit Namjoon ultima parte. Se săturase să audă nimic altceva decât liniște din partea celor doi și a decis cum el era bărbatul în acea casă să vorbească primul. Cei trei au scos în același timp un pufăit nervos.

"El nu e o jucărie și nici copilul din el ca să-l împărțim." A mârâit Seokjin, iar Yoongi s-a făcut și mai mic în scaunul său. Îi plăcea această latură a lui Seokjin, deoarece îl făcea să credea că atât el cât și copilul pe care îl purta în pântec erau în siguranță la orice oră din zi și din noapte. Față de Namjoon, cei doi și-au cerut iertare a două zi dimineață, când Yoongi era perfect conștient de ceea ce se întâmpla în jurul său.

"Dar一"

"Niciun dar, Kim. Ascultă bine ce zic și memorează, deoarece asta e ultima ta șansă pentru a fi lângă Yoongi și copilul nostru." A spus pe cât putea de calm Seokjin.

"Și de unde știi tu ce vrea Yoongi?"

"Eu am învățat ce e aceea comunicare." Rozaliul i-a zâmbit lui Yoongi care stătea în poala lui Hoseok și se juca cu degetele sale de la mâna stângă. Mână lui Hoseok dreaptă mângâia în sens circular stomacul acestuia, astfel calmându-l pe aceasta și pe copil ce deveniseră agitați din cauza situației în care erau băgați. Yoongi încă nu-și primise mâncarea, dar Hoseok îi tot șoptea că-l va hrăni imediat ce vor termina Seokjin și Namjoon discuția. El fiind un slab beta nu putea face mult într-o situație ce implica doi alfa și un omega.

"Regulile se vor aplica în mod egal pentru toți trei, fără excepții. Regula numărul unu: nu trebuie să existe activități sexuale cu Yoongi, dacă acesta nu și-a dat acordul pentru a fi atins. Nu trebuie să fie luat în glumă în perioadele de căldură,  perioade în care nu este în starea sa psihică și fizică cea mai bună, astfel putând fi ușor ținta cuiva. Regula numărul doi: dacă Yoongi nu este de acord cu ceva, acel lucru nu trebuie făcut. Este exclus convinsul lui Yoongi pentru a face în favoarea noastră și asftel ieșind din zona lui de confort. Regula numărul trei: Yoongi nu va fi spus violenței/hărțuirii verbale. Excepție nu o fac nici măcar partidele de sex. Regula numărul patru: Yoongi trebuie tratat ca o persoană egală nouă, nu ca un superior. Regula numărul cinci: i se va reaminti aceastuia cât de mult este posibil ce ființă minunată este." Seokjin a pus la o parte hârtia din poala lui și s-a uitat la Namjoon, cerându-i non-verbal părerea.

"Sunt de acord cu regulile, dar nu vreau să fiu singurul pedepsit dacă voi încălca vreo regulă."

"Doar încearcă, Kim, să încalci o regulă și nu o să-l mai vezi pe Yoongi sau pe copil în toată viața ta."

___________________

aici vor incepe raspunsurile de la q&a

pentru eric:

cum ai cunoscut o pe Yongsun?

pai m-am dus la un restaurant si i-am simtit mirosul venind din baie

Esti mandru de specimenul pe care l-ai compus prin futai?

sincer, chiar sunt mandru de el, pentru ca se putea si ami rau ca de exemplu namjoon

pentru Yoongi: 

L-ai iertat pe deplin pe Namjoon?

l-am iertat, pentru ca stiu ca Sfanta Luna m-a unit cu el pe vecie

te ai fi imaginat vreodată însărcinat și cu 3 suflete pereche?

nu, pentru nimeni nu si-ar imagina ASA CEVA, inafara de autoare

strange things ||vminkook||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum