2

1.1K 142 17
                                    

"Jimin!" Mârâie brunetul de lângă el când vede că sufletul său pereche începe să se dea la Taehyung.

"Jeon Jungkook, nu mă întrerupe sau dormi pe canapea și fără sex o săptămână!" Îl amenință blondul. "Eu sunt Jimin, iar muntele acela de om este iubitul meu, Jungkook."

Taehyung dă ușor din cap, neștiind ce altceva ce să facă. Nu înțelegea de ce doi străini alfa se purtau drăguț cu el.

"Eu cred că o să plec." Se bâlbâie Taehyung și își strânge tricoul în mâini, ca și cum ar încerca să-l țină lipit de corpul său firav.

"Nu, nu, nu!" Exclamă Jimin, un mic botic drăgălaș formându-se pe buzele acestuia. "Nu pleci nicăieri!"

Taehyung simte două mâini calde, care îi transmiteau un sentiment de liniște. Jimin îi ridică tricoul, aproape dezbrăcându-l.

"Jimin!" Se aude vocea dură a lui Jungkook. Taehyung tresare și aproape se împiedică, dar mâinile lui Jimin pe talia sa îl susțin.

"Așa mă cheamă!" Îi răspunde Jimin, iar Jungkook își dă ochii peste cap.

Blondul începe să se enerveze când nu găsește nimic pe pielea de pe gât, mâini, spate sau abdomen al roșcatului. Îi lasă ușor tricoul în jos, de parcă tocmai atunci a realizat că o comoară se află în mâinile sale.

"La dracu', Jungkook! Nu te mai holba atâta la mine și vino și ajută-mă!" Îl cheamă Jimin pe brunet, care doar stătea pe margine și privea toată scena din fața sa.

Jungkook se așează în genunchi în fața lui Taehyung și îi dă brusc pantalonii jos. Roșcatul lăsa un mic țipăt să-i iasă printre buzete când aerul rece al nopții îi atinge picioarele.

"Vă rog, nu mă violați." Șoptește Taehyung, în timp ce lacrimile continuau să-i curgă pe obraji.

Jungkook lasă un pic surâs să-i scape, iar ca pedeapsă, Jimin îi dă un cot în abdomen.

"Te rog calmează-te." Spune Jimin pe cel mai dulce ton al tău. "Am vrut să căutăm ceva și acum am găsit." Spune și își duce mâna pe coapsa inferioară a lui Taehyung.

Roșcatul își îndreptă privirea spre locul pe care mâna blondului îl atingea și rămâne surprins cand vede trei rânduri de inițiale scrise pe coapsa sa. Se uită și la brațul lui Jungkook și clavicula lui Jimin, pe care erau însemnate aceleași inițiale.

"Noi suntem suflete pereche."

________
Cum credeți că va fii următoarea reacție al lui Taehyung?

strange things ||vminkook||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum