86

592 93 21
                                    

Namjoon a oftat nervos. De mai bine de o jumătate de oră încerca să-i explice lui Jungkook că nu era vina lui și să se maturizeze, dar brunetul plângea în continuare.

"Jungkook, tu ce ai făcut?"

"L-am rănit pe Taehyung." A spus acesta plângând. Namjoon voia să-și înfingă unghiile în gâtul acestuia ca să-l facă o dată pentru totdeauna să tacă, dar știa că dacă ar face asta nu l-ar mai fi putut să-l vadă vreodată pe Yoongi sau pe copilul său în viața sa.

"Uite ce e," A tras acesta aer în piept, deoarece putea auzi micile smiorcăieri ale lui Yoongi de la etaj și voia să scape cât mai repede de brunet și să se ducă la sufletul său pereche. "dacă ar fi cine dintre noi doi ar fi eșuat ca suflet pereche, eu aș fi acela. L-am rănit pe Yoongi, l-am violat, l-am impregnat, practic l-am distrus, dar în acest moment mă vrea, deoarece la sfârșitul zilei eu voi fi tot sufletul lui pereche, persoana de care are nevoie indiferent de situație, așa că du-te la Taehyung și petrece timp cu el, deoarece în timp ce tu îți plângi de milă, el doarme într-un pat rece singur și trist, pentru că tu nu ești lângă el. Luptă pentru relația voastră, deoarece s-ar putea ca în ziua când ești cu adevărat pregătit să vorbești cu el, vârcolacul lui interior să te fi uitat deja."

Jungkook și-a lăsat capul în pământ. Cuvintele lui Namjoon îl loviseră în punctul său cel mai slab. Îl durea. Îl durea, pentru că era sensibil și prost. Namjoon i-a mângâiat ușor spatele, iar apoi s-a ridicat de pe canapea pentru a se duce în camera lui Yoongi.

"Mulțumesc." A șoptit Jungkook, lacrimile uscându-i-se pe obrajii palizi. Namjoon s-a oprit din mers și a murmurat un 'fă ceea ce trebuie', iar apoi și-a continuat drumul spre sufletul său pereche. Era fericit, deoarece avea să petreacă niște timp liber calitativ cu Yoongi, deoarece Seokjin avea o ședință târzie cu părinții și profesorii din școala pe care o conducea cu privire la o nouă programă, iar Hoseok participa la ședința aceea.

Jungkook s-a relaxat pe canapeaua moale și și-a închis ochii, lăsându-și alte simțuri să se amplifice.

"Te iubesc, Minnie."

"Și eu te iubesc, Taetae."

Jungkook a simțit cum inima sa se înmoaie la auzirea acelor cuvinte. Dacă Jimin și Taehyung erau bine, atunci și el era bine. Era fericit că cele două suflete pereche ale sale erau fericite de prezența celuilalt și deja s-au întors la vechile obiceiuri.

În cap i-a trecut prin cap discuția cu Jimin în legătură cu Taehyung. Și-a adus aminte de ce i-a spus Jimin. Avea să-i spună lui Taehyung ce se petrecea cu el cu adevărat, deoarece nu se merita să se tragă de timp. Cu cât îi spunea mai repede cu atât se putea bucura mai repede de compania iubiților săi, și știa exact cum să-i spună totul.

_______

Pentru la noapte am o surpriză

Fara zece comentarii nu postez capitolul nou

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Fara zece comentarii nu postez capitolul nou

strange things ||vminkook||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum