94

611 87 20
                                    

Yoongi și-a scufundat capul în pieptul lui Seokjin și i-a inspirat mirosul de trandafiri. Seokjin și-a ridicat mâna și a început să mângâie ușor spatele lui Yoongi pentru a-l calma. Îl putea simți cum Yoongi era agitat din cauza copilului ce era foarte agitat în interiorul lui și îi dădea un sentiment oribil.

Hoseok și Namjoon au plecat pentru a-i aduce niște mâncare, deoarece lui Yoongi i se făcuse foame, iar în plus avea nevoie să-și reîncarce bateriile, deoarece cei trei nu l-au lăsat să doarmă în ultimele doisprezece ore, deoarece au vrut să facă orice sexual pentru a-i arăta lui Yoongi cât de mult îl iubesc, ba chiar au încercat și niște lucruri noi pe el, lucruri care i-au plăcut la nebunie brunetului.

Mâinile lui Seokjin au coborât pe stomacul acestuia.

"Îi poți da niște clipe de liniște lui mami, baby?" A întrebat ușor Seokjin, mângâindu-i stomacul, iar copilul a încetat din a mai da din mâini și din picioare, spre fericirea și liniștea lui Yoongi.

Seokjin i-a plasat un sărut ușor pe frunte și a zâmbit când a văzut că Namjoon împreună cu Hoseok au intrat în dormitorul lor cu niște pungi pline de mâncare.

Hoseok i-a dat pungile lui Namjoon și a sărit în pat în brațele lui Yoongi începând să-l gâdile cu sărutările lui, Yoongi miorlăind în plăcere. Namjoon a pus mâncarea pe niște farfurii și le-a așezat pe măsuța de lângă pat. S-a aplecat asupra lui Yoongi și i-a sărutat ușor fruntea, nasul, buzele și stomacul proeminent.

Hoseok și-a trecut degetele în părul lui Yoongi și și-a pus capul pe stomacul acestuia, fiind atent să nu-l rănească într-un fel, iar Namjoon și-a înfășurat o mână în jurul taliei acestuia.

"Te iubesc, baby."

"Vă iubesc, Kiki și Seokie."

"Vă iubesc, Yoonie și Seokie."

"Și eu vă iubesc cu puiul meu vă iubesc." A spus Yoongi, iar ceilalți trei i-au zâmbit.

"Și noi ne iubim puii." Au spus la unison cei trei, iar obrajii lui Yoongi s-au înroșit.

"Mă gândeam la Daniel."

"Poftim?" A întrebat Namjoon, cartoful prăjit din gura lui blocându-se între buzele sale. Yoongi a început să mestece zgomotos cartofii din gura lui ca să-i enerveze pe cei trei, deoarece se supărase de ei, pentru că nu știau la ce se referă.

"Dacă bebelușul vostru," A spus Yoongi punând accentul pe cuvântul 'vostru'. "o să fie băiat, vreau să-l cheme Daniel, iar dacă e fată," A spus Yoongi de data această strâbându-și nasul, deoarece nu voia o fetiță, dar dacă ar fi avut o fetiță, ar fi iubit-o la fel de mult ca și pe un băiețel. "să o cheme Yoona."

"Îmi plac." A spus Hoseok și i-a sărutat fiecare deget în parte lui Yoongi.

Brunetul i-a zâmbit ușor, fiind obosit și voia să aibă parte de niște somn măcar când copilașul în lăsase în pace.

Cei trei i-au sărutat ușor fruntea, iar Yoongi și-a închis ochii.

"Namjoon, sunt pregătit să te accept în viața mea." A spus Seokjin către Namjoon, crezând că Yoongi a adormit. Brunetul a zâmbit în sinea sa, în sfârșit putând să spună că se simțea complet.

Totul era minunat de perfect.

___________

Imi facui unghiile si arata intr un hal de te baga in depresie

Nu știu cât e scorul, deoarece il uitai, dar daca numărai eu bine hyung line câștiga, si daca nu castiga aveam dr gând sa fac ca la seul drift, daca știți despre ce vorbesc, și tot hyung line câștiga

Fara zece comentarii nu postez capitolul nou

strange things ||vminkook||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum