52

716 98 23
                                    

"Iarăși tu!?" A întrebat Yongsun când și-a văzut fiul stând în fața ușii. Plecase de la casa haitei în urmă cu câteva zile împreună cu Byulyi și Hyejin pentru a petrece puțin timp fără probleme și exact când îi era lumea mai dragă fiul său apărea la ușă. Jimin era un aducător de probleme și de dureri de cap în opinia acesteia, deoarece băiatul chiar nu avea nicio limită niciodată.

"Bună ziua, doamna mami, ce mai faceți? V-ați schimbat culoarea părului? Știați ce bine vă stă în galben?" Începe Jimin să miorlăie complimentele, în timp ce Yongsun se uita la el cu o față care îi indica acestuia să termine mai repede cu vrăjelile.

"Uite, am citit o carte și一"

"Jimin a citit o carte!?" Se aude țipătul din bucătărie al lui Hyejin, iar doamna Park nu-și putea masca șocul. Puiul ei de drac pe care la purtat patru luni în pântecul ei și l-a văzut cum crește timp de douăzeci și trei de ani (Nu ma judecati dar am uitat ce vârste le am dat lui Jungkook si jimin soooo, 23 de ani e o veste buna, adică 6 ani diferenta) chiar a citit o carte, iar acest lucru înseamna că băiatul chiar avea o problemă mare, deoarece nici la școală Jimin nu citea.

"Deci am citit Codexul Vârcolacilor și 一"

"Tu cu siguranță ești Jimin al meu?" Yongsun și-a pus palma pe fruntea lui Jimin și apoi pe mâna acestuia în încercarea că poate simți ce e îneregulă cu el. Jimin al său de abia citea o bandă desenată, dar aminte o carte cu era Codexul.

"Și am citit secțiunea interzisă." A terminat Jimin să spună fără a mai fi întrerupt. Yongsun și-a luat mâinile de pe el și s-a uitat la el cu o privire milă.

"Și ăsta-i Jimin pe care îl știu一"

"Și-l iubești?" Jimin s-a ridicat pe vârfuri și a clipit rapid, de parcă implorând pentru dragostea mamei sale.

"Jimin pe care îl știu și doar îl știu." Jimin s-a bonsuflat copilărește, dar boticul s-a transformat imediat într-o față serioasă când și-a amintit pentru ce venise în vizită la mama sa, plus că se alegea cu mâncare, deci nu mai trebuia să arunce o nouă tigaie la gunoi pentru că a ars-o sau zgâriat-o.

Yongsun a văzut cum o bătrânică cobora pe scara complexului de apartamente și l-a tras pe Jimin în casă închizând ușa cu cheia. Ura oamenii cel mai mult, deoarece ei erau cele mai crude, egoiste ființe de pe pământ. Tot ce îi interesa pe ei erau banii și puterea, astfel uitând de iubirea adevărată și uitând să-și găsească un partener cu care să-și petreacă tot restul vieții.

"Ai adus cartea?" A întrebat Yongsun când s-au așeazat pe canapea.

"Nu, dar i-am făcut o poză la pagină." Yongsun oftează, deoarece fiul ei era un dependent de tehnologie. Jimin i-a înmânat mamei sale telefon său cu galeria deschisă, iar aceasta a apăsat pe o poză ce semăna cu Codexul.

"De ce naiba ai făcut poze la paginile intitulate 'cum să-ți înseninezi perechea mai rapid' și 'poziții pentru o înseminare mai slabă'!?"

"Pentru că pozițiile astea chiar par confortabile." S-a apărat Jimin, iar Yongsun i-a trimis o privire urâtă.

"Spune-i asta și lui Taehyung în timp ce va fi cu capul în jos rezemat de perete."

"Mamă! E treaba mea să mi-l imaginez pe Taehyung rezemat de un perete în timp ce îl penetrez dur și 一"

"Prea multe informații."

___________

Capitolul următor vreti sa fie cu continuarea capitolui astuia sau cu continuarea întâlnirii taekook sau cu continuarea namgi?

Voi încerca de acum pana termin cartea sa pun double update

Fără zece comentarii nu postez capitolul nou

strange things ||vminkook||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum