56

689 93 77
                                    

După momente în care Jungkook a crezut că era respins de sufletul său pereche, i-a explicat lui Taehyung de ce nu-l poate striga 'hyung', iar roșcatul și-a cerut imediat iertare pentru că l-a făcut pe acesta să se simte răspuns și-a sărutat rapid pe buze, dar această acțiune a fost atent văzută de ceilalți clienți care și-au arătat imediat dezgustul generat de cei doi și l-au anunțat pe patron.

Așa au ajuns Taehyung și Jungkook să aibă amprentele, pozele de contact și datele personale băgate în baza de date a restaurantului pentru a nu mai fi primiți acolo niciodată. Taehyung nu era supărat pentru că fusese dat afară din restaurant, era supărat pentru că nu fusese lăsat să-și ia la pachet resturile de pizza.

Oricât de ciudat ar suna asta, Taehyung chiar își dorea să se căsătorească cu acea pizza, deoarece gusta mai bine decât orice mâncase până atunci. Jungkook doar spera ca în pizza să nu se fi pus niște prafuri ce pot avea rol de excitanți pentru vârcolaci, deoarece ar fi creat o dependență. Din cauza aceasta Luna avea o problemă cu mâncarea care nu era bio. Nu avea încredere în mâncarea produsă de oameni, deoarece chimicalele și coloranții băgați în produsele alimentare aproape i-au provocat un avort spontan în timp ce era însărcinată cu Jungkook.

Unele substanțe pentru oameni erau bine primite de către organism, pe când aceleași substanțe erau letale pentru vârcolaci, deoarece anatomia vârcolacilor era un diferită de cea a oamenilor. Singurii care erau norocoși în această situație erau hibrizii, care aveau un organism ce se adapta la orice substanță oricât de periculoasă ar fi, mai puțin argintul. Totul era posibil până la argint. Totuși exista și o excepție și anume hibrizii care aveau mama vârcolac, deoarece primeau anticorpii mamei la naștere.

"Jungkook~" A gemut Taehyung când a simțit cum brunetul intră ușor în el, fiindu-i frică să-l nu rănească dacă ar fi făcut mișcări mai bruște.

Jungkook a vrut să-l facă pe Taehyung să uite ce se întâmplase, oferindu-i ceva mult mai plăcut decât acea pizza.

Era primul moment atât de intim care lua loc între ei, iar Jungkook simțea cum este în al nouălea cer datorită lui Taehyung. Aceasta se strângea în jurul membrului brunetului, căldură sa învăluindu-l pe aceasta.

Jungkook gemea la unison cu Taehyung și nu se rezerva. Omega-ul lui Taehyung se simțea minunat de divin, deoarece micile gemete ale lui Jungkook făceau mai mult decât o mie de cuvinte. Îl făceau să se simtă dorit și iubit.

"Te iubesc." A murmurat Taehyung după ce a ejaculat pe pieptul său și a lui Jungkook. Brunetul a scos un mârâit gutural și a început să mărească viteza, vârful testiculele sale aproape intrând în Taehyung.

"Te iubesc atât de mult, Taehyungie."  A sărutat aceasta buzele roșcatului, în timp ce a ejaculat înăuntrul acestuia. A dat la o parte firele de păr ce acopereau ochii acestuia, și i-a sărutat ușor fruntea celui adormit.

"Nu știu ce m-aș face fără voi."

__________

Ati vrea sa termin odata cu namgi sau sa alternez capitolele cu namgi si restul?

La noapte un nou capitol

Puteți să puneti aici intrebarile pentru q&a(puteti primi pa unele întrebări spoilere)

Jimin:

Jungkook:

Taehyung:

Yongsun:

Eric(tatal lui Jimin):

Luna:

Alfa:

Sfânta Lună:

Yoongi:

Namjoon:

Hoseok:

Seokjin:

Hyejin:

Byulyi:

Bacteria molia de mătase(pentru ca de ce nu:)) ):

Alte personaje (pentru ca simt ca am ratat niste personaje):

Autor(eu):

Dacă nu sunt destule întrebări nu-l voi face

Fara zece comentarii legate de capitol, nu de q&a, nu postez capitolul nou

strange things ||vminkook||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum