Toată haita înafară de cei trei vârcolaci ce au decis să-și petreacă prima zi împreună, s-au adunat în sala de conferințe pentru a discuta pedeapsa lui Namjoon. Nu era faptul că era obligatoriu să se prezinte la acele ședințe, doar că nu aveau altceva nimic mai bun de făcut, având în vedere că Alfa, Beta și Delta nu era să le dea treburi și în plus fiecare avea ceva cu Namjoon, deoarece acesta se culcase cu măcar o rudă de-a lor.
Noutatea și intriga erau oferite de prezența lui Yoongi la acea conferință, deoarece totul devenea mai color dacă și el era prezent acolo. Mai pe scurt, dramă și scandal, două lucruri de care haita avea nevoie pentru a fii scoși din rutina lor plictisitoare.
În cameră s-au aflat toți, iar ședința a putut începe. Yoongi se afla în primul rând, lângă el aflându-se Hyuna și Hyojong de o parte și cealaltă a lui, astfel încercând să-i dea putere pentru a trece și peste această etapa dureroasă din viața sa. Delta era în stânga lui Alfa și privea cu o privire îndurerată mulțimea ce se strânsese.
"Deja știți pentru ce v-am chemat astăzi aici." A spus Alfa pe o voce dură, fiind sătul de Namjoon până în gât. "Așa că vom trece direct la subiect. Ce pedeapsă vreți să aibă inculpatul Kim Namjoon ce a încălcat cea mai mare lege a neamului nostru."
În sală s-au auzit câteva șoapte ce încercau să se întrebe unii pe alții ce ar trebui să facă.
"Unde este Kim Namjoon?" A întrebat un vârcolac beta, fiind curios, deoarece încă nu-l văzuse pe inculpat.
"Fiul meu l-a lăsat inconștient." I-a răspuns Beta, iar ceilalți pot decât să tacă din gură și să se gândească la o pedeapsă.
"Să spele toaletele haitei!"
"Să ajute bătrânii haitei!"
"Să fie sclavul nostru!"
"Să nu mai aibă voie să facă sex!"
Tot mai mulți vârcolaci prindeau glas, iar din această cauză a fost creat un haos.
Alfa le-a făcut semn lui Beta și lui Delta să se apropie de el pentru a vorbi în privat despre ce pedeapsă va primii acesta.
"Consiliul a hotărât." A spus Beta într-un final. "Kim Namjoon va trebui să stea izolat o săptămână de restul haitei, iar apoi să-și înceapă munca în favoarea haitei, iar dreptul acestuia din naștere de a deveni noul Delta îi este luat."
Toți vârcolacii se ridică în picioare să aplaude mai puțin Yoongi, Hyuna, Hyojong și un roșcat.
"Și cu sufletul lui pereche ce se va întâmpla?" A întrebat roșcatul, iar în cameră din nou s-a făcut o liniște deplină.
___________
Pedeapsa lui Namjoon a câștigat și uitați capitolul cu ea
În plus mi a venit o idee noua pentru ff ul asta si pentru ca mi e prea lene sa o striu din nou am sa va pun un ss
CITEȘTI
strange things ||vminkook||
Fanfic"Dintre toți oamenii de pe pământ numai voi doi îmi sunteți predestinați." vminkook A.U. #22 în fanfiction - 10.07.2019