18

936 115 9
                                    

Viața lui Yoongi era complet ruinată. De la vârsta de optsprezece ani trecea prin dureri chinuitoare, iar când a decis să își ia o vacanță pentru a petrece puțin timp departe de toate problemele, cea mai mare problemă din viața lui și-a făcut apariția. Și în ce moment potrivit și-a făcut-o. Exact când își uitase medicamentele pe bază de verbină, și intra în perioada căldurilor.

Medicamentele pe bază de verbină erau bine știute în lumea vârvolacilor, deoarece erau renumite pentru ținerea sub control a activităților sexuale și urmările acestora pentru vârvolacii omega. Practic, medicamentele pe bază de verbină funcționau ca niște anticocepționale pentru femeile umane, doar că aveau un plus abilitatea de a opri o perioadă de căldură.

Și în acel moment, când perioada căldurilor începuse, sufletul lui pereche intră pe ușa camerei sale, un zâmbet lacom fiind prezent pe buzele pline ale masculului alfa. Astfel, Yoongi s-a trezit peste câteva ore marcat de un vârcolac pe care îl ura din tot sufletul său, care din întâmplare era și sufletul său pereche.

'Măcar pentru prima dată în unsprezece ani nu mai simt durerea.' Zâmbește Yoongi în sinea sa. Pentru prima dată nu mai simțea nici durere fizică, nici durere psihică. Nu mai simțea nimic. Era slăbit de puteri și voia odată să ia sfârșit totul. Majoritatea oamenilor ar fi în niște dureri crunte după momentele petrecute cu Namjoon, dar era incapabil. Fusese în durere atât de mult timp, încât a devenit oarecum imun la ea.

Își târăște picioarele pe podeaua de stejar, ceilalți vârvolaci din haită trimițându-i priviri în care se citea cu ușurință mila. Toți știau suferința celor doi frați, mai ales pe cea a lui Yoongi, pentru că prima dată când a intrat într-o criză din cauza sufletului său pereche care făcea sex cu altcineva, se afla la casa haita, în dimineața de Crăciun luând prânzul ca o adevărată familie, pentru că asta era haita, o familie.

"Unde-i Taehyung?" Întreabă acesta, simțind o puternică usturime în gât în timp ce rostea fiecare cuvânt. După ce se va uita în oglindă va înțelege de ce.

Femeia omega îi zâmbește cald și îl strânge în brațele ei, știind că verzuiul are nevoie de așa ceva. Blonda rămâne surprinsă când simte cât de firav era trupul acestuia în brațele sale. Îi era teamă să-l nu spargă.

"În salon, e cu cu alfa Jimin, alfa Jungkook, Luna, Alfa, Beta și Beta Doamna Park."

Yoongi îi schițeaza un mic zâmbet, simțindu-se un pic mai bine după acea îmbrățișare. Hyuna dădea mereu cele mai bune îmbrățișări, iar sufletul ei pereche, Hyojong, era cel mai norocos vârcolac.

Verzuiul își mută picioarele, aproape mecanic către ușa care dădea spre salon. Când e gata să deschidă ușa, aude vocile ridicate a celor din încăpere, iar din cauza naturii sale de omega se dă mai în spate, speriat. Stă împietrit în acel loc și aude și încerca să proceseze toată discuția despre fratele său.

Simte cum i se face rău. Deja era prea mult. Nu mai voia să audă nimic în plus.
Apasă brusc pe cleanță, intrând ca o furtună. O mică exclamație apucă să-i iasă printre buze, că simte cum i se face și mai rău când își vede fratele inconștient și privirile serioase ale celor din jur.

Tot ce mai poată să simtă este ceva moale, înainte de negru. Negru, și nimic altceva.

__________

M-am gândit să pun în paranteză traducerea în engleză ale unor cuvinte ce se leagă de vârvolaci, pentru ca cei care le înțeleg mai bine în engleză(ca mine) să-și dea seama ce înseamnă. E foarte frustrant că foarte multe dintre cuvintele care se folosesc în acest au nu au o tradure bună în română sau chiar nu se pot traduce, și încerc să la adaptez cât de mult pot. Dacă vreți traducerea spuneți-mi că eu nu fac nimic dacă nimeni nu vrea.

strange things ||vminkook||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum