Yoongi stătea tolănit pe canapeaua celor doi Seok în timp ce aceștia erau la slujbele lor de zi cu zi. Trecuseră câteva zile de când a început să stea cu cei doi, iar viața lui a devenit mai colorată. A început să zâmbească pentru că chiar simțea nevoia să zâmbescă și nu pentru că astfel îi alina grijile lui Taehyung.
Se apropriase de Seokjin, rozaliul devenind a treia persoană a lui favorită după Taehyung și Hoseok. Îi ajunsese la inimă atât de rapid, datorită faptului că Yoongi nu mai era lângă masculul lui alfa, iar vârcolacul său interior tânjea după atenția altui alfa, iar Seokjin era singurul alfa cu care intra în contact.
Își vopsise părul în culoarea sa naturală și arăta mai bine decât niciodată. Radia a energie pozitivă, dar cu toate acestea simțea că ceva era îneregulă cu el. Se simțea mult mai obosit și avea o poftă mult mai mare sa stea în pat decât de obicei.
Hoseok și Seokjin erau la rândul lor îngrijorați pentru omega. Simțeau că e ceva îneregulă cu feromonii pe care îi elima, dar era prea devreme pentru a face ceva.
Ușa de la intrare s-a deschis, iar pe ea a intrat rozaliul cu o pungă de carton plină de mâncare. Yoongi s-a ridicat într-o secundă de pe canapea și a smuls punga din mâna acestuia fără să-l salute sau să-i spună ceva. Seokjin a zâmbit la gestul vârcolacului omega. După părerea lui Yoongi era un cub mic de zahăr învelit într-o folie de plastic, iar după ce dădeai la o parte acea folie, lăsai la vedere sufletul acestuia plin de dragoste și atitudinea lui pozitivă.
Avându-l pe Namjoon care și-a închis legătura cu Yoongi, totul era mult mai liniștit, deoarece omega-ul nu mai trebuia să-i simtă emoțiile care erau unele negative.
Seokjin și-a așeazat haina în cuier, iar când a intrat în salon a dat peste un Yoongi ce se înfructa din pastele pe care i le adusese, având puțin sos pe buze din cauza mâncatului rapid.
Yoongi simțea cum corpul lui se încălzea, dar credea că e din cauza pastelor fierbinți. Seokjin a simțit imediat schimbarea puternică în feromonii lui și și-a dat imediat seama de ce se petrecea.
Hoseok a răspuns imediat la telefon.
"Da, Seokjin?"
"Dă-mi acordul."
"Ai acordul meu, Seokjin. Voi venii acasă cât pot de repede." Seokjin a închis apelul și și-a aruncat telefonul pe masa din bucătărie. Venise momentul pe care l-au așteptat până atunci, iar cu acordul lui Hoseok putea elimina pericolului în care era pus Yoongi.
Să fi departe de sufletul tău pereche era o acțiune sinucigașă, deoarece vârcolacul tău înterior încerca să se agațe de un suflet pereche fals, și inducea o perioadă de căldură falsă ce era mult mai periculoasă decât una normală, dar în același timp era și ușor de trecut peste, deoarece nu trebuia să implice un act sexual ca să ia sfârșit.
Yoongi tremura din toate încheieturile când Seokjin a intrat în salon. Brunetul s-a cutremurat când l-a văzut pe acesta apropiindu-su de el. El era un omega într-o perioadă de căldură, iar Seokjin era un alfa. Îi era frică ca trecut să nu se repete.
"Seokie e aici." A șoptit Seokjin, iar Yoongi s-a calmat dintr-o dată.
_____________
Vreți să citiți cum decurge o perioadă de căldură falsă?
Păreri?
Fără zece comentarii nu postez capitolul nou
Credeați ca sunt atat de buna incat sa scriu capitolul cu ce s a intamplat cu tae? Haha
CITEȘTI
strange things ||vminkook||
Fanfiction"Dintre toți oamenii de pe pământ numai voi doi îmi sunteți predestinați." vminkook A.U. #22 în fanfiction - 10.07.2019