Primul lucru pe care l-a făcut Namjoon după ce a intrat în casa lui Hoseok și Seokjin a fost să-l plesnească peste față pe rozaliu. Spre surprinderea tuturor, Jimin nu a intervenit în bătaia lor, ba chiar i-a prins mâna rozaliului când era pregătit să dea în Namjoon.
"Acceptați ceea ce meritați." A mârâit Jimin când Hoseok a vrut să intervină în bătaie. Seokjin și Hoseok meritau la fel de mult bătaia pe care a primit-o Namjoon după ce a făcut ceea ce a făcut. În ochii lui, nici Namjoon, nici Seokjin, nici Hoseok nu erau mai buni. Toți trei au profitat doar de ocazie pentru a-și satisface ideile egoieste, fără să îi mai intereseze de sentimentele brunetului.
Taehyung s-a strecurat prin tensiunea din holul casei și a urmărit mirosul a dovleac compt al lui Yoongi. A deschis ușa în spatele căreia se afla sursa mirosului parfumat. A rămas șocat când a deschis ușa. Nu era un șoc urât, era un șoc frumos, educător de bune. Yoongi arăta mai bine decât niciodată. Pusese câteva kilograme pe el, cearcănele dispăruseră, părul său revenise la culoarea sa naturală, și în plus în jurul său era o aură ce elimina prosperitate.
Yoongi era schimbat în bine, iar Taehyung era bucuros, deoarece și fratele său merita să fie bine. Fratele său merita să primească mult mai mult bine chiar decât el, deoarece pentru Yoongi mereu totul a fost mai greu. El a trebuit să se ducă la școală, să meargă la un loc de muncă, să-și educe și crească fratele, să aibă grijă de locul în care locuiau și toate acestea în același timp. Erau prea multe responsabilități pentru un adolescent, plus că moartea părinților lor l-a afectat mai mult pe Yoongi decât pe Taehyung.
Roșcatul s-a așezat ușor în pat nevrând să-și trasează fratele. Și-a înfășurat în braț în jurul taliei acestuia care era vizibil mult mai mare, datorită sarcinii, dar și a faptului că era mult mai fericit, iar stresul nu mai exista în viața lui. Brunetul a miorlăit ceva ce urechile lui Taehyung nu au fost capabile să audă clar. Yoongi a început să se miște în strânsoarea sa până când a ajuns cu fața la el. Fratele său încă nu-și deschisese ochii.
Următoarea acțiune a lui Yoongi l-a șocat foarte mult pe Taehyung.
Yoongi s-a întins și l-a sărutat pe Taehyung pe buze ușor. După câteva secunde în care Taehyung a fost stană de piatră, Yoongi și-a retras buzele de pe ale lui.
"Seokie, știu că e dimineață și știi cât de mult te iubesc, dar chiar mi-ai putea da niște praf de colț de măgure, pentru că sânii au început din nou să mă doară." S-a plâns Yoongi încă cu ochii închiși.
Taehyung era de-a dreptul șocat. Șocul și groaza se vedeau pr fața lui. Fratele său folosea porecle drăguțe și vorbea atât de liber despre durerile de sâni. Și el avea astfel de dureri, mai ales în perioadele de căldură falsă, deoarece țesutul din jurul lor se pregătea să creeze lapte și chiar începea să producă lapte, asta dacă înseminarea avea loc cu succes.
I-a pus capul lui Yoongi cu grijă pe pernă, Yoongi fiind căzut din nou într-un somn adânc și a coborât la parter. Acolo spiritele se mai liniștiseră, dar nu avea de gând să stea atât de mult așa.
"Ce droguri ia-ți dat!? Sunteți prost, domnule Kim!?"
Namjoon a scos un mârâit puternic auzind ceva de droguri care cu siguranță aveau de a face cu sufletul său pereche, dar s-a potolit instant când a văzut privirea pe care Jimin i-a trimis-o.
___________
Pentru ca nu i corect ca pe băieți sa nu i doara nimic si etc, iar fetele sa treaca lunar prin chinuri groaznice, am decis sa ma razbun si sa ii fac pe omega sa sufere de dureri de sani
Totusi eu am fost buna, deoarece in alte carti un mascul omega poate avea si menstruatie si ahh ma simteam ca si cum asi fi primit răzbunarea vieții mele când am citit ca acel omega se plangea din cauza durerilor
Aproximativ 100 de cuvinte despre frustrarea mea legata de baieti care nu au deloc menstruatie si etc. Sunt oficial o epavă
CITEȘTI
strange things ||vminkook||
Fanfiction"Dintre toți oamenii de pe pământ numai voi doi îmi sunteți predestinați." vminkook A.U. #22 în fanfiction - 10.07.2019