97

543 89 29
                                    

O lună mai târziu

Țipetele lui Yoongi de durere se auzeau în toată casă. În acel moment dădea naștere primului său copil, iar în același timp își blestema cele trei perechi, pentru că dețineau un penis complet sănătos.

Brunetul le strângea puternic mâinile lui Seokjin și Namjoon, aceștia aproape nemai putând simții nimic, dar nu aveau cum să comenteze. Hoseok nu era lângă Yoongi, deoarece leșinase în momentul în care a realizat că apa acestuia s-a rupt și nimănui nu i-a mai păsat de el ca să-l trezească.

Taehyung stătea ascuns la pieptul lui Jimin fiind speriat de țipetele lui Yoongi. Jungkook îi mângâia spatele în confort și îi șoptea lucruri drăgălașe.

Un mic plânset s-a auzit din dormitorul în care Yoongi dădea naștere, iar lacrimile de bucurie au apărut pe fața lui Yoongi. Și-a luat fiul în brațe, copleșit de emoții. Nu-i venea să creadă că a crescut patru luni în stomacul său acea ființă firavă.

Seokjin și-a apropiat fruntea de cea a noului său fiu și i-a sărutat fruntea, copilul scoțând niște sunete ce se aseamănau ca râsul.

Daniel avea exact ochii și nasul lui Yoongi, din această cauză, bebelușul având un aspect de pisoi somnoros. Boticul celebru al lui Seokjin era prezent pe buzele fiului său. Avea zâmbetul ca al lui Namjoon, iar celelalte trăsături ale feței ca Hoseok.

Min Daniel era Perfect din toate punctele de vedere.

Namjoon și-a întins brațele, iar Yoongi i l-a înmânat pe Daniel. Blondul i-a sărutat ușor fruntea sufletului său pereche, iar yionhide acest lucru a avut nevoie ca să adormă, deoarece era prea obosit și pentru respirat.

Seokjin și-a înfășurat brațele în jurul lui Namjoon și a privit peste umărul acestuia pe Daniel.

În ultimele două luni, Seokjin și Namjoon au făcut foarte multe compromisuri până când au ajuns la decizia că dacă tot sunt blocați unul cu altul pe viață, măcar să fie prieteni.

Prietenia lor a evoluat rapid, transformându-se într-o relație romantică și sexuală.

Ușa a fost deschisă, iar un roșcat alb la față a intrat în cameră tras de către Yongsun. Femeia l-a așezat pe patul lui Yoongi și a început să-și strângă lucrurile cu care a ajutat la nașterea lui Yoongi pentru a lăsa cuplul cât mai rapid în pace.

Namjoon i-a zâmbit lui Hoseok și i l-a pus ușor în brațe pe Daniel, ajutându-l să-l țină într-o poziție corectă.

"E atât de minunat. Totul e atât de minunat." A spus Hoseok, ochii săi fiind capturați de către minunăția din brațele sale. Seokjin a aprobat ușor cu un murmur și a zâmbit către băiatul ce se odihnea.

Namjoon a ieșit din îmbrățișarea de la spate a lui Seokjin și a început să-l curețe pe Yoongi de transpirație cu un prosop umed.

Seokjin s-a apropiat de patul lui Yoongi și i-a sărutat ușor buzele.

"Îți mulțumesc că exiști." A spus Seokjin și s-a speriat când a auzit sunetul provenit de la Yoongi.

"Și eu vă mulțumesc că existați și vă iubesc, dar lăsați-mă să dorm." S-a plâns omega-ul cu ochii închiși, iar ceilalți au încetat să mai facă vreun zgomot. Tot ce făceau era să se uite la minunații lor prinți.

Min Yoongi, Min Namjoon, Min Seokjin, Min Hoseok și Min Daniel.

______________

Familia min e completa

3 capitole si epilogul

Vreti sa le public astazi pe toate?

Dati mi comentarii ca suntem la sfârșit

strange things ||vminkook||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum