19

925 125 34
                                    

"Săracii." Rostește Luna, mila i se putea vedea în privire. Îi era atât de milă de frații Kim, care au trecut prin niște chinuri prin care majoritatea nici măcar nu au auzit despre ele.

"Taehyung va fi băgat într-o perioadă de căldură (heat), iar Yoongi este împerecheat (mated) fără voia lui." Continuă mama lui Jimin, simțind același lucru ca și Luna.

Imediat după ce Yoongi a leșinat, a început să caute cauze ale inconștienței sale, dar nu a fost greu să-și dea seama cu mirosul străin de alfa, o mușcătura ce înseamna că era legat de un alfa pentru tot restul vieții lui, și semnele și negriturile care erau acoperite de mânecile lungi ale puloverului, care clar nu-i aparținea lui, pentru că toată lumea știa că Kim Yoongi nu poartă haine galbene. El poartă numai haine negre de când părinții lui au murit.

Jimin își trece mâna prin părul blond nervos. Situația era complet oribilă, pentru că nu numai sufletului lui pereche(mate) trecea printr-o perioadă grea, dar și fratele acestuia, stâlpul de susținere al lui Taehyung, era făcut bucățele. Jimin avea de gând să caute acel alfa și să-l facă să urască ziua în care s-a născut, pentru că i-a făcut rău lui Yoongi. Pentru că făcându-i rău lui Yoongi, îi faci rău și lui Taehyung, practic îl distrugi din toate punctele de vedere, pentru că pentru roșcat, verzuiul era tot ce conta, el era singurul care îl făcea să fie el însuși și să uite de probleme și insecurități.

"Jungkook, stai lângă Yoongi și Taehyung până când se trezesc. Eu am de căutat și bătut un alfa." Explică Jimin și părăsește camera înainte ca cineva să se opună. Jungkook privește la trupul firav al lui Yoongi ce se odihnea pe o canapea și la ființa mirifică ce respira ușor în poala sa. Își trece ușor mâna prin firele roșcate de păr, fiind surprins de cât de moi erau.

"Stai un pic." Începe Luna să vorbească. "Dacă stau să mă gândesc Yoongi are douăzeci de ani, deci el de doi ani are un suflet pereche, dar nu s-a împerecheat (to mate) deloc până acum. Cum a rezistat doi ani? Familia asta chiar suferă." Alfa își pune mâna pe umărul soției ei, ca și cum i-ar fi dat forță numai printr-o atingere.

"Știu că nu trebuie eu să spun asta, dar Yoongi avea dureri. Dureri îngrozitoare în fiecare zi, din cauză că sufletul lui pereche avea sex cu altcineva decât el. Știu că într-o zi, Taehyung l-a găsit leșinat de două ori din același motiv."

Ochii lui Alfa și Beta se măresc din cauza șocului. Nu știau ce înseamna să fii un omega, pentru că amândoi erau niște masculi alfa care au primit mereu ce au vrut, dar în schimb, soțiile lor erau ambele niște omega, ce erau foarte conștiente de realitatea ce li se întâmplau vârvolacilor omega, pentru că și ele la rândul lor au trecut prin astfel de situații, dar nu atât de grave.

"Mhh." Mormăie Taehyung și își ridică capul, dar apoi și-l pune înapoi în poala lui Jungkook din cauza durerii insuportabile. Jungkook îi zâmbește cald, încercând să-l liniștească și chiar reușind un pic.

_________
Vreau comentarii, dar nu primesc:(

strange things ||vminkook||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum