92

577 88 30
                                    

Yongsun și Taehyung erau la cumpărături pentru a-i alege un costum potrivit roșcatului pentru nuntă. Femeia avea mâna sa înfășurată în jurul taliei acestuia, deoarece se temea ca Taehyung să nu cadă. În acea dimineață, roșcatul se simțise rău din cauza sarcinii și a vomitat tot ce a mâncat în noaptea trecută la nunta celor patru.

Yongsun a acceptat să petreacă timp cu el și să-l ajute să-și aleagă ceva pe măsură, deoarece îl iubea ca pe propriul ei fiu și în plus voia să petreacă cât mai mult timp cu acesta, deoarece avea impresia că putea învăța ceva nou mereu de la el.

Cei doi au intrat într-un magazin de firmă pentru a-i înreinoi garderoba acestuia, când vânzătoarele i-au văzut și s-au apropriat de ei.

"Doamnă, vă rog să părăsiți magazinul."  A spus una dintre el uitându-se la cei doi. Taehyung avea o cămașă de-a lui Jimin ce îi venea larg și niște pantalonii largi, iar în picioare niște sandale simple. Yongsun era îmbrăcată doar într-o pereche de blugi, un tricou alb și niște teniși într-o culoare de galben pastel.

"Vreau măsura S la toate hainele pe care le aveți în magazin pentru bărbați." A spus aceasta. "Acum." Vânătoarele au început imediat să caute hainele cerute, deoarece vocea femeii le speriase. Yongsun l-a tras pe Taehyung până la locul în care se aflau lenjeriile de damă.

"Asta cu siguranță o să-i placă lui Jimin." A spus bruneta trecând cu mâinile peste materialul fin din care erau făcut chilotul. Obrajii lui Taehyung au luat foc. "Iar asta lui Jungkook." A spus excitată aceasta când a găsit ceva și pe placul lui Jungkook.

"Yongsun一"

"Taehyung, e complet normal să cumperi așa ceva, mai ales pentru noaptea nunții tale în care Jimin și Jungkook vor saliva după tine și mai mult, deoarece atunci tu vei fii soțul lor." Obrajii lui Taehyung s-au înroșit și mai mult și a aprobat ușor din cap luând perechile pe care Yongsun i le-a dat, rămânând surprins de cât de plăcute erau la atingere.

"Și ăsta. Trebuie neapărat să-l înceri." A spus femeia arătând spre Taehyung un set sexy de lenjerie roșie. Setul includea niște șosete lungi până la genunchi, o pereche de lenjerie intimă transparentă din dantelă cu o gaură la spate, un sutien micuț ce avea cupa A și un halat din satin. (A/N satinul era material, nu? Nu piatra prețioasă idk).

"Dar are sutien." A spus acesta timid, iar Yongsun a chicotit. "Taehyung, pot vedea de pe acum o schimbare la sânii tăi din cauza sarcinii. Normal că ai nevoie de sutien, ai nevoie de susținere!" A exclamat femeia fericită. Mereu și-a dorit să aibă o fată căreia să-i cumpere sutiene și alte lucruri, iar acum totul se îndeplinea.

După ce a mai luat anumite lucruri pentru Taehyung, femeia l-a tras pe acesta la casă unde îi aștepta un morman de haine de mărimea S. Vânzătoarele au început să scaneze prețurile, zâmbind răutăcios.

"Face 73,000$." A spus vânătoarea, iar fața i s-a lăsat când Yongsun și-a scos cardul negru și a plătit pentru tot.

"Vezi, Taehyung, așa se pun la punct curvele." A spus femeia tare, asigurându-se că vânzătoarele au auzit-o și a luat pungile în mâinile sale, Taehyung urmărind-o ca un cățeluș pierdut, obrajii acestuia fiind mai roșiatici decât cămașa sa.

____________

Incep sa se arate asemanarile între Yongsun si Jimin

Vreti sa cititi ceva in mod deosebit. Spuneti mi deoarece e ultima voastră sansa

Fara zece comentarii nu postez capitolul nou

strange things ||vminkook||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum