24

930 118 11
                                    

"Știu că nu mă veți răni, deci puteți să faceți ce vreți cu mine." Le dă Taehyung acordul lui.

Jungkook se apleacă asupra lui și îi apucă buzele într-un dans prin de excitație și pasiune. Între timp blondul se ocupa cu admirarea fundului lui Taehyung, care în viziunea lui era perfect. Îl atinge ușor, iar degetul său este imediat plin de lubrifiant natural secretat numai și numai de vârcolacii omega. Jimin zâmbește satisfăcut, deoarece cu Taehyung nu mai trebuia să cumpere lubrifiant ca în cazul lui Jungkook sau al lui.

Blondul îi îndepărtează fesele moi ale roșcatului și își linge buzele când vede priveliștea perfectă din fața sa. Îl penetrează ușor cu un deget, Jungkook simțindu-l pe Taehyung cum se smiorcăie de durere în sărutul lor.

Jungkook îi apucă mâna lui Jimin când acesta vrea să-l penetreze și cu al doilea deget. Jimin voia să facă totul cât mai lent, pentru a nu-l traumatiza mai mult decât o făcuse până acum. Blondul se uită la băiatul de sub el, care începuse să respire din ce în ce mai greu. Vârcolacul lui interior se simțea din ce în ce mai respins cu cât minutele treceau și nimeni nu ejacula înăuntrul său.

Jimin îi strânge puternic mâna lui Taehyung transmițându-i că totul va lua sfârșit în curând și se va putea odihni cât de mult vrea. Blondul se uită adânc în ochii lui Jungkook, iar brunetul i dă acordul de a lua cel mai prețios lucru al lui Taehyung și anume virginitatea, cu un scurt sărut.

Jimin își deschide pantalonii cu mâinile tremurânde. Niciodată nu a fost așa de nervos înainte să penetreze pe cineva, dar privirea plină de încredere și dragoste pe care Jungkook i-o arunca îl făcea să prindă putere. Putere că nu va eșua ca un suflet pereche, putere că va reuși să-l scape pe Taehyung de durere.

Blondul îl penetrează ușor, simțind cum corpul firav al lui Taehyung se încordează sub atingerea sa. Ar fi vrut să aibă mai mult timp, să se poată bucura de fiecare clipă, dar nu putea. Nu când Taehyung se simțea respins, iar ultimul lucra care voia să-l facă era ca Taehyung să se simtă respins.

Jungkook își ia mâinile de pe corpul lui Taehyung și începe să se joace cu sfârcurile acestuia, astfel ajutându-l pe acesta să ejaculeze cât mai rapid în Taehyung. Jimin simte cum fiori de gheață îi trec pe șirea spinării când pielea fierbinte de pe trunchiul său întâlnește mâinile mari și reci ale lui Jungkook.

Se simțea cât mai aproape de climax, dar o parte din el îi urla disperat să nu o facă, dar alege să nu asculte acea voce, pentru că dacă ar asculta-o s-ar sfârși totul cu mult mai multă tristețe.

Taehyung își închide ochii de plăcere când blondul își dă drumul în el. Treptat acesta simte cum respirația îi revine la normal, iar toată durerea ce îi învăluia corpul acum câteva secunde dispare. Roșcatul își deschide ochii slăbit și le zâmbește cu toată puterea pe care o mai avea în el.

Taehyung își întoarce capul într-o parte și își închide ochii. Jimin și Jungkook își dau seama că acesta vrea că să-l muște. O mușcătură ce-i va lega pe viață. Jungkook se întinde spre spațiul dintre clavicula și gâtul acestuia și mușcă fără să mai ezite. Gura lui este umplută instantaneu de sângele roșcatului, dar nu se putea gândi la asta când mintea și corpul îi erau controlate de o fericire enormă. Taehyung simțea o senzație atât de caldă, de plăcută, ce nu o mai simțise decât în brațele mamei sale. Se simțea ca acasă în brațele lui Jungkook și în siguranță.

Brunetul se desprinde de gâtul acestuia și sărută scurt mușcătura, lingând sângele ce se scurgea din rană. Roșcatul își întoarce capul în partea cealaltă, astfel cerându-i indirect lui Jimin să-l muște.

Blondul rămâne surprins la cererea micuțului, dar in acelasi timp ce bucura că se poate uni cu sufletul lui pereche pe viață. Urma să înceapă să facă parte din viața lui. Taehyung în accepta în viața lui.

Jimin își înfinge dinții adânc în clavicula lui Taehyung. Roșcatul simte cum acea plăcere începe să-l doboare, și încet încet cade pradă viselor. Jimin își ridică colții din mușcătură și repetă îngrijirea acesteia la fel cum a făcut și Jungkook. Blondul își trântește capul pe pieptul lui Jungkook și se calmează imediat când îi simte mângâierea prin părul său.

____________

hi guys :)

strange things ||vminkook||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum