10

1K 124 30
                                    

"Sunt atât de drăguți!" Exclamă Jimin în timp ce făcea poze neîncetat cu cei doi frați care adormeau îmbrățișați.

"Jimin, dacă nu te oprești din făcut poze, s-ar putea să nu mai ai memorie." Îl ceartă Jungkook. Lui nu-i plăcea imaginea din fața lui. Era gelos. Era gelos că nu era el cel care îl ținea pe Taehyung în brațe.

"Nu rămân fără memorie. E iphone, are memoria nelimitată."

Jungkook își dă ochii peste cap, de parcă Jimin nu ar avea un card de memorie în telefon.

Puțin timp după ce Yoongi a ajuns acasă și a vorbit cu Taehyung, cei doi frați au adormit, lăsându-i pe Jungkook și Jimin să se uite unul la altul și să nu știe ce să facă.

"Kookie, vino să-ți arăt ceva." Îl trage Jimin de mână spre camera lui Taehyung. Tot ce poate să facă brunetul este să-l urmeze. Se aștepta la ceva de rău, deoarece mereu când el era tras de mână de Jimin se întâmpla ceva rău. Era un fel de semnal de la Lună că ceva bun nu avea să urmeze, iar Jungkook nu știa dacă e din cauza lui Jimin sau a altcuiva.

Jimin închide ușa la cameră și îl trântește pe Jungkook pe pat.

"Babyboy este cumva gelos?" Întreabă blondul în timp ce își plimba mâinile pofticos pe corpul lucrat al iubitului său.

"Nu." Spune Jungkook și își încearcă să înghită nodul care i se formase în gât. Era excitat. Niciodată nu i-a plăcut să fie el cel care domină, dar comportamentul și fizicul său le inducea tuturor celor din jurul lui un aspect dominant.

Era adevărat că uneori îl domina pe Jimin, dar asta se întâmplă foarte rar, adică de zece ori pe lună, pentru că ori Jimin făcea ceva ce nu trebuia să facă ori se afla în perioada rutului.

Perioada rutei era la fel ca perioada clădirilor, doar că era trăită numai de vârvolaci alfa, iar în timpul acestei perioade, instinctele animalice conduceau în mare parte. Tot ce face un mascul alfa în perioada rutei este să facă sex, să mănânce și să se apere pe el însuși, teritoriul său și este mai posesiv cu sufletului pereche.

Jimin face o fața rănită.

"De ce îl minți pe daddy? Știi doar ce primesc băieții răi care îl mint pe daddy." Spune Jimin și începe să-l dezbrace pe cel de sub el. Jungkook nici măcar nu realizase când Jimin se dezbrăcase.

Blondul începe să depună sărutări pe clavucula acestuia. Începe să lingă semnul care arată unirea lor, marcarea lor. Jungkook era în al nouălea cer.

Când Jimin se poziționa la intrarea sufletului său pereche, ușa de la cameră este deschisă.

"Să-mi fut una, dacă mă înșeală ochii..." Rostește Yoongi când privirea îi cade spre patul lui Taehyung.

_______
Astăzi împlinesc un an de wattpad pe contul ăsta, deci până la 12 mai primiți un capitol nou.

Dacă nu a înțeles cineva despre perioada rutei să-mi spună.

Nu știu ce a fost în capul meu când am decis să fac o carte cu vârcolaci în română.

strange things ||vminkook||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum