60

712 103 23
                                    

Namjoon l-a așezat pe Yoongi cu fundul pe blatul de la bucătărie și l-a privit adânc în ochii. Comunicarea era bună, iar Namjoon se ura pentru că a  ajuns să dea dreptate unuia ca  Seokjin. Yoongi a scos un miorlăit ușor și a încercat să-l împingă pe aceasta. Voia să caute în frigider altă mâncare care i-ar putea atrage atenția, deoarece trei boluri cu orez, patru farfurii de kimchi și o tavă de fursecuri nu i fuseseră de ajuns. Namjoon părea să nu se clintească din locul în care stătea până când nu termina de vorbit cu acesta, așa că Yoongi l-a lăsat să vorbească.

Comunicarea era bună. Nu?

"Îmi cer iertare pentru tot ce am făcut. Știu că nu mă poți ierta pentru faptele pe care le-am făcut, dar vreau să știi că eu chiar regret tot ceea ce s-a întâmplat. Regret că n-am fost bun. Regret că nu te-am căutat imediat după ce a descoperit runele pe spatele meu, rune ce mă legau de tine, dar eu nu le-am dat importanță, nu ți-am dat ție importanță și acum regret tot ce am făcut. Regret că ți-am cauzat atât de multă durere când făceam sex cu altcineva." Yoongi și-a închis ochii și și-a strâns pumnii ușor. Acea durere care devenise cel mai mare coșmar al lui, acea durere care îl mâncase de viu, acea durere care aproape l-a făcut să-și ia viața.

"Regret că după ce te-am găsit te-am făcut să suferi și mai mult. Regret că am făcut ca lacrimi amărui să cadă pe obrajii tăi de zahăr." Namjoon i-a zâmbit trist, iar inima lui Yoongi a simțit cum se topea. Namjoon era sufletul lui pereche, iar asta înseamna că oricât nu ar fi vrut, el l-ar fi iubit în continuare. Era un efect al sufletelor pereche: dragostea mereu exista între ei, doar că unii nu știau cum să deschidă ușița dragostei.

Yoongi și-a apropriat chipul de cel a lui Namjoon și a început să-i contureze formele bine definite cu degetul său mare. Blondul îl privea îl liniște, neștiind exact ce ar trebui să spună, dar era intrigat de acele mișcări. Îi plăceau. Îi plăcea să fie atins de sufletul său pereche. Îi plăcea să fie iubit. Ura că nu a putut profita de aceste cadouri încă de la început.

Yoongi și-a presat buzele într-o linie aproape imposibil de văzut și a scos un sunet din gât ce s-a lovit de buzele sale închise. A mormăit ceva pentru el și și-a dezlipit buzele cu un mic "pop".

"Te-am iertat, Namjoon, chiar am făcut asta de mult timp, deoarece nu am putut suporta gândul de a te urî. Mi-ai distrus viața, m-ai distrus, dar totuși eu sunt aici, lângă tine, și continui să te iubesc."

Yoongi și-a apropiat buzele de ale lui Namjoon și i le-a lins ca o mică pisicuță.

"Suntem gata să formăm o familie, tati." A spus Yoongi, luându-i mâna lui Namjoon și așezând-o pe burtica sa, unde copilul lor începuse să bată.

Nimic nu le putea strica fericirea.

_______________

Capitolul următor taekook

Fara zece comentarii nu postez capitolul nou

strange things ||vminkook||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum