Jimin își trece mâna prin părul său blond și moale. O nouă zi de școală. O zi de școală ca profesor la o altă școală. Hoseok se așează pe scaunul de lângă el și își întoarce privirea spre profesorii care continuau să între în cancelarie.
"Ești sigur că se află aici?" Întreabă Jimin. Hoseok aprobă cu o mișcare scurtă a capului.
"Sunt mai mult ca sigur. Se potrivește exact cu descrierea lui, plus că numele lui se potrivește cu inițialele tale de pe claviculă." Spune Hoseok și se ridică de pe scaun și sare în brațele sufletului său pereche.
Directorul liceului își strânge iubitul în brațe. Jimin stă jenat lângă cuplu, vrând să vorbească cu Seokjin.
"Mulțumesc pentru că m-ai primit la școala ta." Îi mulțumește blondul directorului. Seokjin dă afirmativ din cap și îi zâmbește, înainte să plece la braț cu iubitul lui în biroul său. Hoseok îi urează noroc.
Jimin oftează și își strânge foile, pornind spre clasa sa. Era profesor de educație fizică, materia asta fiind singurul lucru care l-a determinat să fie profesor.
Îl căutase pe roșcatul misterios în toate liceele din Seoul, singurul care rămăsese fiind cel în care lucra prietenul său cel mai bun, Hoseok. Acesta l-a ajutat pentru a-și căuta perechea.
Jimin intră în sala de sport, fiind întâmpinat de un miros dulce de căpșuni. Hoseok avusese dreptate, perechea lui chiar se afla în școala acesta.
Începe să strige catalogul, iar un nume îi atrage atenția.
"Kim Taehyung." Strigă, iar roșcatul își ridică mâna. Jimin zâmbește la vederea roșcatului pe care îl cautase atât de mult în ultimile săptămâni.
Taehyung se cutremură când vede că profesorul său era acel Jimin. Acel Jimin care era sufletul lui pereche împreună cu Jungkook. Acel Jimin care i-a dat lumea peste cap împreună cu Jungkook. Acel Jimin pe care l-a întâlnit împreună cu Jungkook.
Mereu era Jimin și Jungkook, iar asta îi oferea o nesiguranță lui Taehyung.
"Ne reîntâlnim din nou, Kim Taehyung." Spune Jimin, aflându-se acum în fața roșcatului.
_____________
Ce părere aveți depsre 2seok?
CITEȘTI
strange things ||vminkook||
Fanfic"Dintre toți oamenii de pe pământ numai voi doi îmi sunteți predestinați." vminkook A.U. #22 în fanfiction - 10.07.2019