83

627 94 64
                                    

Taehyung stătea în brațele lui Jungkook în timp ce mesteca zgomotos felia de pizza din gura sa, deoarece voia să-l enerveze pa maxim pe Jungkook care nu l-a lăsat să își ia și sos de usturoi la pizza.

Lui Jungkook nu-i plăcea acel sos, deoarece făcea ca gura lui Taehyung să miroase urât, iar acesta fiind mai ales într-o perioadă sensibilă cu stomacul său, nu voia să aibă probleme din cauza usturoiului.

Amândoi erau înfășurați într-o pătură groasă și se uitau la filmul "Aladin". Taehyung se uita fără nicio expresie la ecran, neinteresându-l prea mult filmul și  culorile, muzica, actorii acestuia. În schimb, Jungkook avea ochii măriți la maxim de uimire, deoarece totul îl fascina. Nu voia să rateze nicio secundă din film, iar asta înseamna să nu-i ofere niciun fel de atenție lui Taehyung, care încerca să-l facă să se uite la el.

Când Taehyung a început să mestece, Jungkook a dat sonorul filmului mai tare, de atunci roșcatul a început să-i trimită priviri urâte. Serile pline cu mâncare nesănătoasă și filme trebuiau mereu făcute în trei persoane, deoarece nimeni niciodată nu se plictisea și nu suferea din lipsa atenției, pe de o altă parte, aceste seri erau și un motiv de ceartă, deoarece mai mereu Jungkook și Jimin ar  început să se certe pe ce personaj e mai bun sau pe tema filmului, Taehyung adăugându-se în cearta lor, pentru că erau prea zgomotoși și îl deranjeau.

Aceasta era un lucru pe care roșcatul îl iubea la cei doi. Chiar dacă ei se cunoșteau de când erau în scutece, mereu îl făceau să se simtă egal lor și îl implicau în tot ceea ce făceau, mai puțin sexul din duș, deoarece Taehyung nu suporta sentimentul apei pe pielea lui când făcea sex.

Telefonul lui Jungkook a început să sune, iar acesta a scăpat o înjurătură. Exact când Duhul Magic, care îi amintea foarte mult de Jimin, a apărut, a trebuit să-l sune cineva și să întreruptă distracția.

Când a văzut că Yongsun era cea care îl apela, genunchii i s-au înmuiat, deoarece știa că nu era de bine ce avea să se întâmple. Yongsun suna numai atunci când era ceva serios sau pielea lor era pusă la bătaie, în rest trimitea mesaje.

"Jungkook, ia-l pe Taehyung și mișcați-vă funduri一 mă jur că mă omori, copile一" A țipăt Yongsun la Jimin care era lângă ea și auzea tot ce spunea femeia. "fundurile gustoase și veniți la Yoongi. Acum!" Yongsun a terminat apelul și s-a întors cu o privire urâtă spre Jimin.

"Nici nu vreau să pun întrebări la care nu vreau să le aud răspunsurile." Jimin i-a zâmbit mamei sale, fiind bucuros că le-a dat un indiciu lui Jungkook și Taehyung despre ce o să-i aștepte. Abia aștepta să-i vadă și să le strângă în mâinile sale fundurile mari și să le sărute buzele trandafirii ce l-au așteptat atât de mult.

"Nu pot să cred că tocmai ai forțat-o pe mama ta să spună că fundurile iubiților tăi sunt gustoase."

"Măcar a spus un adevăr." A răspuns dând din umeri Jimin, iar Yoongi și-a dat ochii peste cap.

"Eu mă duc să mă culc, dacă vine Joonie spune-i să vină la mine." A spus brunetul, iar apoi a început să urce scările către camera sa.

Voia ca Namjoon să vină mai repede acasă și să doarmă cu brațele lui în jurul său, deoarece sufletul său pereche era ca un ursuleț koala moale, pe când Seokjin și Hoseok erau plini de masă musculară. În plus, Namjoon era cel mai bun la îmbrățișări.

___________

Am scris funduri gustoase, deoarece mai bine de atat n am putut traduce thick ass. Ma jur, romana chiar are nevoie de îmbunătățiri majore

Fara zece comentarii nu postez capitolul nou

strange things ||vminkook||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum