78

573 89 21
                                    

"Cine ești și ce cauți tu aici!?" A țipat Yoongi când a văzut blondul din fața sa. Spera să-și vadă blondul său, adică pe Namjoon, nu pe blondul din fața sa.

"Relaxează-te, Yoongi." A spus calm blondul, iar Yoongi mai rău s-a panicat, deoarece nu se aștepta să vadă pe cineva care nu era perechea sa în timpul emisiunii sale.

"Ce cauți aici, pentru că văd că nu vrei să-mi spui cine ești?"

"Știi foarte bine cine sunt de fapt, Yoongi, doar că nu vrei să accepți că mă vezi din nou. Și am venit aici să-mi vizitez vechiul amic." A zâmbit blondul.

Yoongi a mârâit ușor. "Niciodată n-am fost amici."

"Ba normal că am fost amici. Eu te-am văzut dezbrăcat, tu m-ai văzut dezbrăcat, deci noi eram chiar prieteni fără secrete, deoarece ne-am cunoscut și corpurile foarte bine."

"Oh, Sfânta Lună, te rog să-mi dai răbdare că dacă nu îi omor!" A spus Yoongi sătul de prezența acestuia. Blondul a început să râdă, râsul său sunând ca niște clopoței. 

"Nu ai cum să mă omorî, Yoongs, deoarece din locul din care vin, viața mea e apărată și nu pot să mor atât de ușor."

"Atunci mă voi asigura că vei avea o moarte grea." Blondul și-a pus mâinile pe umerii lui Yoongi și l-a împins pe canapea.

"Persoanele gravide nu au voie să stea în picioare." A spus aceasta, iar privirea sa a căzut pe stomacul lui Yoongi ce se vedea prin materialul tricoului.

Brunetul l-a lăsat să îi ridice tricoul și să-și pună mâinile pe stomacul acestuia. "Se simte...perfect." A spus acesta, deoarece așa se simțea cum un mic picioruș lovea pielea stomacului de sub mâna ta, tu putând simți o viață înăuntru. Avea respirația tăiată, deoarece era prima dată când a simțit așa ceva.

Era ceva nou pentru el, ceva magic, deoarece faptul că puteai crea o altă ființă în tine era complet magie.

Yoongi l-a privit tăcut. Era complet diferit de când îl văzuse ultima oară. Era mai cald, mai pașnic, se bucura din nimicuri. Dar felul în care i-a privit și atins stomacul, l-a făcut să realizeze că era aceeași persoană.

Yoongi a putut simți cum mirosul bolnav de dulceag al acestuia îi acoperea simțurile. Din nou avea pe pielea lui imprimat mirosul altcuiva înafară de cel al perechii lui în aceeași zi.

S-a ridicat de pe canepea cu scuza că trebuie să-și facă un duș, deoarece acel miros îl făcea să vomite ceea ce era și adevărat, dar trebuia să scape cumva pentru a da un mesaj de ajutor. Imediat ce a ajuns în baie și-a scos telefonul și i-a trimis un mesaj rapid lui Yongsun cu ceea ce se întâmplase, deoarece femeia era singura care putea gândi rațional dintre persoanele în care avea încredere.

A aprins apa, rapid, nevrând să-i dea celui din salon ceva de suspectat, dar acesta era prea atras în emisiunea 'Sfaturi de la mamă pentru mamă' ce se derula în continuare pe ecran.

Avea nevoie de perechile lui, dar mai ales de Yongsun.

______________

Deci totul pentru următoarea carte vminkook este pregătit. Vreti sa o postez de pe acum si sa incep sa postez la ea de abia cand termin asta sau sa o postez după ce o termin pe asta?

Fara zece comentarii nu postez capitolul nou

strange things ||vminkook||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum