71

581 93 16
                                    

"Taehyung, vreau să vomiți tot ce ai mâncat."

"Ce are!?" A urlat Jungkook l-a Yongsun. Femeia i-a plesnit mâinile lui Jungkook de pe umerii ei. "Doar înrăutățești situația, Jungkook. Ieși." Jungkook a trântit ușa băii în urma lui.

Se săturase ca sufletele sale pereche să se afle pe punctul de a muri, iar el să nu știe ce au.

Yongsun și-a pus mâna pe spatele lui Taehyung și a început să-l mângâie ușor pe spate când acesta a început să vomite. Nu voia să o facă, dar corpul lui era mult mai puternic decât voința lui, așa că a vomitat imediat ce a avut senzația de vomă în gură. Își ura starea mizerabilă în care se afla. Ura tot ce i se întâmpla.

"Taehyung, o să-ți aduc niște apă să bei, iar pe urmă trebuie să urinezi. Poți face asta pentru mine?" Taehyung a vrut să spună un mare 'nu', dar a trebuit să aprobe rapid din cap, deoarece un alt val de vomă îl lovise.

Yongsun trebuia să-l facă pe Taehyung să elimine tot din organismul său, deoarece numai așa putea elimina și bacteria. Corpul lui deja luase măsuri pentru a scăpa de bacterie, doar că Yongsun voia să testeze limitele, deoarece nu mai aveau mult timp. Nu puteau să îi facă transplantate de sânge în timp ce i-ar fi făcut o hemoragie în altă parte, deoarece șansele erau prea mici. Corpul lui era prea slăbit ca să mai suporte pierderi în masă de sânge, chiar dacă acestea aveau să dispară imediat ce ar fi început procesul de administrare al sângelui.

Femeia a umplut o sticlă de doi litrii cu apă și s-a dus spre baia în care era Taehyung. Jungkook era de negăsit, iar Yongsun spera să nu facă o prostie, mai ales în starea în care se afla, deoarece prietenia dintre ea și Luna ar fi dispărut, în plus, nu-și permitea să-și lase Viitorul Alfa să facă o prostie ce i-ar putea pune viața într-un pericol.

Taehyung a scos un mic "mulțumesc" când a primit sticla, iar apoi a început să o bea sub atenta privire a lui Yongsun. Femeia i-a oferit intimitate după aceea.

Totul fusese ruinat. Apoi totul fusese groaznic de ruinat. Iar acum, totul se repara ușor-ușor. 

Taehyung a ieșit din baie după ce și-a terminat nevoile, iar apoi s-a trântit în pat, adormind pe loc din cauza oboselii. Yongsun s-a dus în cămară, deoarece încă nu primise un semn de la roșcat ca și cum a terminat. A zâmbit ușor când l-a văzut pe acesta dormind ușor ca un mic pui de pisică.

"Jimin ar fi foarte mândru de tine, Kim Taehyung." A spus aceasta ușor în timp ce își trecea degetele prin părul lui roșcat. "Ar fi foarte mândru, deoarece el mereu a vrut să te vadă dormind liniștit, doearece numai atunci ar însemna ca tu să fi trecut peste tot ce a fost greu din viața ta. Jimin a fost un bastard norocos că te-a întâlnit, Kim Taehyung." Yongsun i-a învelit trupul cu un așternut subțire, iar apoi l-a sărutat protectiv pe frunte, înainte să părăsească încăperea.

_____________

Unde credeti ca s a dus Jungkook?

Fara zece comentarii nu postez capitolul nou

strange things ||vminkook||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum