32

755 114 20
                                    

După mica lor bălăceală, cei trei s-au îndreptat spre un restaurant ce nu se afla departe de cascadă.

S-au așezat la o masă ferită de privirile indiscrete și critice ale celor din jur, o masă numai bună pentru Taehyung. Pe Jungkook și Jimin nu îi rănea vorbele celorlalți urâte, deci nu prea îi interesa de acest aspect, la un moment dat în relația lor chiar începând să se sărute cu patos în mulțime numai pentru a enerva persoanele ce nu-și vedeau de viața lor. Dar acum era vorba de Taehyung. Omega-ul lor sensibil ce merita toată dragostea de pe univers, dar oamenii erau prea orbi pentru a vedea frumusețea pe care acesta o deținea.

"Ești bine, baby?" A întrebat Jimin îngrijorat când a văzut chipul lui Taehyung îndurerat și mâna acestuia ducându-se pe abdomenul său.

"Mi-e foame." A șoptit acesta cu ochii mari. Ceilalți doi au schițat un zâmbet de ușurare, deoarece erau siguri că se întâmplase ceva cu copilul. Știau că Taehyung nu era pregătit să poartă acel copil, nici el nici corpul lui firav, iar acest lucru a băgat spaima în cei doi. Mereu au vrut să aibă un copil împreună, dar nu puteau, pentru că erau amândoi vârcolaci alfa, iar când în sfârșit au dat peste minunatul lor omega, acesta nu poate purta sarcinile până la sfârșit.

Ochii acestuia au început să clipească când a văzut-o pe chelneriță cu o tavă plină de mâncare în mână. Nu a mâncat toată ziua, iar abia acum, la vederea mâncării și-a dat seama cât de foame i-a fost.

"Tae baby, mănâncă mai încet." L-a certat Jungkook. Nu voia ca raza lui de soare să se plângă de dureri de burtă din cauză că a mâncat prea rapid.

Acesta s-a bonsuflat și era pe cale să-i zică ceva răului alfa ce stătea în fața lui și nu-l lăsa să mănânce cum voia acea mâncare delicioasă, care filtra la propriu cu el, când telefonul lui Jimin a început să sune.

Acesta a înjurat când a văzut că cel care îl sună e nimeni altul decât prietenul lui Hoseok. I-a închis în nas, iar apoi și-a băgat înapoi telefonul în buzunar, fiind sigur că a activat modul silețios.

Telefonul lui Jungkook a început să sune imediat după aceea, iar Jimin l-a apucat nervos din mâna sufletului său pereche.

"Ce vrei?" A mârâit către Hoseok, iar Taehyung s-a cutremurat în sinea sa de omega.

"E vorba despre Yoongi și Namjoon."

Jimin s-a calmat brusc și a devenit intrigat de subiectul pentru care l-a sunat Hoseok cu atâta disperare.

"Te ascult."

______

Nu mai tin minte cine, dar stiu sigur ca cineva mi a cerut ca scriu ceva despre vmk la restaurant, asa ca uite capitolul

Fara zece comentarii nu pun next

strange things ||vminkook||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum