58

633 96 11
                                    

"Cum vom proceda în viitor?"

"Nu mă interesează. Mi-e foame și nimeni nu-mi aduce mâncare, idioților! Ar trebui să ziceți mersi (stiu ca nu asa se scrie corect, doar ca nu suport franceza si simt cum ma razbun asa) că vă car în pântecul meu copilul!"

Namjoon s-a ridicat în picioare și și-a înfășurat brațele în jurul omega-ului ce fumega. Voia să mănânce, dar perechile lui tot voiau să discute despre viitor, lucru ce-l puteau face și în timp ce el mânca, dar de ce să primească și el vreodată ce vrea?

A vrut să rămână însărcinat? Nu. A rămas în însărcinat, dar cu toate acestea sentimentul de a purta înăuntrul tău o viață l-a făcut să scape de toate grijile și temerile, doarece se simțea deja ca un erou. Un erou pentru că nu a curmat o viață cum fac milioane de mame zilnic. Acel copil era creația sa și nu avea să-l lase chair dacă el reprezenta dovada vie a violului prin care a trecut, dar un copil nu trebuia să plătească pentru greșelile părinților lui.

A vrut să aibă vreodată tangențe cu Namjoon? Nu. Are tangențe cu acesta, și se urăște că i-a permis din nou să intre în viața lui, dar mai întâi trebuia să-și asculte copilul și să-i îndeplinească dorința. Știa cum e să crești fără unul dintre părinți, ba chiar fără amândoi, dar cel mai bine o știa Taehyung. Oricât se comporta Yoongi ca un părinte pentru acesta, roșcatul tot mai avea nevoie de un părinte, deoarece se simțea incomplet și se temea ca viitorul lui copil să treacă prin acest lucru.

A vrut vreodată ca Hoseok și Seokjin să devină perechile lui? Poate. Hoseok și Seokjin au devit perechile lui și poate pe departe că acesta era cel mai bun lucru care se întâmplase în toată viața lui.

"Ia-ți labele de pe el, Kim, încă n-am discutat despre ce vom face în continuare." A mârâit Seokjin, iar Namjoon, pentru prima dată, a simțit cum trebuie să urmeze niște porunci de la un alfa. Nu înțelegea ce se întâmplase cu vârcolacul său de a ajuns în halul în care să se supună în fața cuiva. Spera doar că acesta să nu fie în această stare din cauza rejecției indirecte al lui Yoongi.

Era de ajuns că el suferea, nu trebuia să sufere și vârcolacul său interior care rămăsese singurul său băț de rezistență. Se prăbușea vârcolacul său interior, se prăbușea el, iar supunerea ordinilor date de un interior erau un efect negativ, de fapt, toate erau niște urmări negative.

Sufletele pereche au fost făcute pentru a forma o pereche, nu pentru ca perechea să se transforme într-o relație de patru persoane, dacă ce făceau ei acolo se putea numii relație. Era patetic ceea ce se întâmpla. Namjoon și-a rănit singura sursă de viață, deoarece se prăbușea sufletul tău pereche, te prăbușeai și tu. Yoongi s-a împerecheat cu încă doi vârcolaci ce îl făceau pe Namjoon să le rupă capetele, dar nu o putea face, deoarece știa că va înrăutăți și mai mult situația.

_____________

In astazi se va termina chinul pentru fanii namgi

Daca n ati pus intrebari acum doua capitole ar trebui sa o faceti, deoarece azi la 15 ma apuc sa raspund la ele

Fara zece comentarii nu postez capitolul nou

strange things ||vminkook||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum