31

777 115 24
                                    

"Și cu sufletul lui pereche ce se va întâmpla?" A întrebat roșcatul, iar în cameră din nou s-a făcut o liniște deplină.

Yoongi se cutremură în locul său fiind deja speeiat. Nu voia să fie și el să fie pedepsit pentru ceva ce nu greșise, dar era doar un omega slab ce nu avea pic de autoritate și care trebuia să se supună mereu la ordinele celorlalți.

"Va sta cu mine." A spus Luna pe o voce impunătoare. Nu voia ca Yoongi să treacă prin ceva și mai dureros decât trecuse deja. Îi părea rău de bietul omega și voia să-l ajute cât de mult putea.

"Desigur că nu." A rostit roșcatul cu un zâmbet pe față, iar Alfa deja era pe cale să rupă gâtul aceluia. "Nu credeți că eu și soțul meu, care suntem cei mai potriviți oameni care se ocupă cu astfel de cazuri."

Alfa s-a relaxat, deoarece a știu că acesta avea dreptate. El și Seokjin se ocupau de când se știu cu astfel de cazuri și se pricepeau cum să procedeze cu sufletele pereche despărțite.

"Dacă am terminat de discutat, permiteți-mi să plec din sediul haitei împreună cu Yoongi." A spus roșcatul și s-a îndreptat spre Yoongi pe care l-a ridicat în brațele sale puternice și a ieșit din sala de conferințe, mai apoi din casa haitei.

L-a așezat ușor pe Yoongi pe banchetă și s-a urcat la bordul mașinii. Verzuiul avea lacrimi în ochii săi roșii de la atâta plâns.

"Știu că te simți foarte oribil, dar trebuie să înțelegi că tot ce vom face va fi spre binele tău. Te vom ajuta să treci peste această fază din viața ta. Te vom ajuta să ai mai multă încredere în tine și să nu te supui mereu la vorbele celorlalți. Te vom ajuta să înțelegi de ce Namjoon nu e bun pentru tine și te vom ajuta să fi fericit, să poți fi un Yoongi care încă mai știe să trăiască."

"Mi-ai lipsit, Seok."

"Și tu mie, Kiki."

Yoongi și Hoseok, doi prieteni ce acum douăzeci de ani erau bucuria hatei. Erau cei mai buni prieteni. Erau de nedespărțit. Toată legatura dintre ei a fost ruptă când părinții lui Hoseok au fost nevoiți să plece de lângă haită și să se mute în Daegu. Acolo Hoseok l-a întâlnit pe Seokjin, sufletul lui pereche și s-au mutat la Seoul, pentru că Seokjin era directorul unui liceu din Seoul, iar el a venit doar într-o vacanță în Daegu.

Mai pe scurt și Yoongi și Hoseok erau bucuroși, deoarece au avut ocazia să se întâlnească din nou și să restabilească legătura dintre ei, deoarece ei formau SOPE ce era dulceața și speranța haitei și a lumii întregi.

_______
Nu pun next fără minim 10 comentarii

strange things ||vminkook||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum