25

912 115 16
                                    

Seara s-a terminat cu celebrul cuplu adormind unul în brațele altuia în dormitorul matrimonial ce era promis următorului alfa, dar cum toți trei nu începeau într-un pat normal, membrii haitei au decis să facă o mica excepție de la regulă.

După ce Taehyung și Jimin au adormit din cauza epuizării, Jungkook i-a îmbrăcat ușor, astfel încât să nu-i trezească și i-a cărat pe rând până în patul în care aveau să-și petreacă noapte și cel mai probabil și următoarea zi.

Membrii haitei priveau totul cu niște ochi plini de curiozitate. Nu mai văzuseră până acum trei suflete pereche, și dacă tot aveau ocazia să vadă așa ceva, de ce să nu se holbeze?

Yoongi era în siguranță în brațele călduroase ale Hyunei care nu mai îi dădea drumul, dar îl strângea foarte slab, deoarece Luna și medicul haitei îi urmăreau acțiunile îndeaproape, fiindu-le frică ca Yoongi să fie rănit.

Verzuiul își odihnea leneș capul pe pietul Hyunei, în timp ce aceasta îi mângâia părul uscat. Bruneta are pentru prima dată ocazia după ani buni să-și studieze fostul cel mai bun prieten îndeaproape. Când erau mici cei doi era de nedespărțit, erau ca niște doi gemeni ce se zăpăceau imediat când nu se mai aflau unul în preajma altuia. Dar totul s-a schimbat decât părinții acestuia au murit. Yoongi a devenit o altă persoană. O persoană străină Hyunei, dar de abia acum, Hyuna îl vede pe adevăratul Yoongi al ei.

În biroul lui Alfa, atmosfera nu era una deloc plină de dragoste romantică sau prietenoasă. Atmosfera era extrem de tensionată și aproape că se lăsa cu bătaie.

"Idiotule, cum ai putut face așa ceva!?" Îl trântește Hyojong pe fratele său de cel mai apropiat perete. Nu-l interesa că era fratele lui de sânge, nu mai avea cum să-l intereseze acest amănunt după ce l-a rănit pe Yoongi, iar Hyuna văzându-l pe Yoongi rănit a fost și ea rănită. Hyojong vedea roșu în fața ochilor. Nimic nu mai îl putea opri, nu după ce a văzut lacrimi de teamă în ochii Hyunei, din cauză că se temea de starea în care se afla prietenul ei.

"Kim Hyojong, dăi drumul imediat fratelui tău!" Se aude vocea aspră a lui Delta, care în același timp era și tatăl celor doi băieți.

"Nu, Delta. Ori îl pedepsește Hyojong pe Namjoon ori eu pentru faptele pe care le-a comis." Se aude vocea lui Alfa, iar încăperea cade într-o liniște deplină.

"Ce a comis?" Întreabă Delta, neștiind ce se întâmplase.

"Cea mai mare crimă care poate fi comisă în lumea vârcolacilor." Și atât a fost trebuit zis, ca pumnul lui Delta să ajungă în maxilarul fiului său, Namjoon.

____________

Voiam să mă mulțumesc din suflet pentru cele 2,76k+ de ochișori și 1,05k+ de voturi. Dacă vreți să scriu un capitol special cu ocazia asta spuneți într-un comentariu ce ați vrea să se întâmple în el

♡♡♡...♡

strange things ||vminkook||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum