"Fă o poză, durează mai mult." A spus Jungkook, iar apoi a primit un pumn în piept de la Jimin.
"Nu mai fii atât de insensibil cu copilașul meu!" Taehyung a simțit cum a intrat zece metri sub pământ din cauza rușinii. A fost prins în timp ce se uita la abdomenele pline sculptate ale sufletelor sale pereche, iar cei doi au început să se tachineze ca niște copii răsfățați.
Jungkook i-a aruncat o privire rapidă lui Jimin, pe care Taehyung nu a observat-o, iar astfel peste câteva secunde a fost aruncat în lacul în care cascada se varsă, după el sărind și cei doi.
Roșcatul simțea cum era pe punctul de a plânge în hohote, deoarece apa i-a intrat în gură și în nas, aproape înecându-se, dar Jungkook l-a tras în brațele sale înainte ca acesta să se scufunde. Jimin i-a apucat bărbia, astfel ridicându-i capul, iar cei trei reușind să facă contact vizual.
Între ei era o atmosferă foarte ciudat de definit. Nu era una sexuala și nici una romantică. Era o atmosferă asemănătoare celei dintre doi cei mai buni prieteni înainte să se sărute. Ei erau prieteni înainte de orice. Prietenia era ce îi lega cu adevărat și runele și mușcăturile. Sau cel puțin, Taehyung reprezenta doar un prieten pentru ei, deoarece ei formau o relație foarte stabilă de ani de zile, până când a venit roșcatul și a intrat și el în relația lor. Niciodată nu va fii iubit și îndrăgit de către Jungkook și Jimin, așa cum o manifestau cei doi între ei.
Buzele lor s-au prins într-un sărut atât de moale, încât puteai simți grijă unuia față de altul prin atingerile lor atât de firave, de parcă le-ar fi fost teamă să nu-i rănească pe ceilalți doi. Nu era un sărut cu sexuală. Era doar un sărut care le dădea siguranță și nimic mai mult. Siguranța de care aveau nevoie. Faptul că erau alături le dădea încredere să continue, să-și continue relația, să nu se părăsească.
"Sunteți atât de frumoși." A spus Jimin sub respirația sa în timp ce mângâia chipurile acestora cu câte o mână. Brunetul i-a apucat mâna de pe obrazul său și a dus-o ușor la buzele lui sărutând-o ușor. Taehyung a scos un mic miorlăit din cauza geloziei, iar Jungkook a grăbit procesul și l-a sărutat pe buze.
"Sunteți lumina ochilor mei."
"Jungkook, termină, nu ți se potrivesc cuvintele dulci!" L-a certat Jimin.
"Ai stat prea mult în preajma Lunei." A vorbit Taehyung timid.
"Sunt lângă Luna chiar acum." Obrajii lui Taehyung au prins o nuanță de roșu închis.
________
În capitolul următor vreți să apară alt moment vmk sau să apară ședința cu pedepsirea lui Namjoon?
Dacă vreți să râdeți, uitați-vă la videoclipul de la media, pentru că eu am râs vreo 10 minute încontinuu
CITEȘTI
strange things ||vminkook||
Fanfiction"Dintre toți oamenii de pe pământ numai voi doi îmi sunteți predestinați." vminkook A.U. #22 în fanfiction - 10.07.2019