41

705 99 52
                                    

Seokjin se purta atât de moale și dulce cu Yoongi, încât brunetul simțea cum se îndrăgostește din nou. Desigur că nu ar fi admis niciodată că îl iubește pe Namjoon, dar el fiind sufletul său pereche sentimetele de iubire venea de la propriu cu marcarea acelor rune pe piela ta.

Yoongi nu-l ura într-adevăr pe Namjoon, deoarece el era un vârcolac alfa, iar el un omega în perioada clădirilor, și știa ce efecte le dădeau vârcolacilor alfa feromonii secretați în perioda de căldură. În plus, vârcolacii omega au fost creați pentru satisfacerea nevoilor vârcolacilor alfa, pentru înmulțire, iar mai apoi creșterea copiilor și îngrijirea casei. Era o viață cruntă pe care o duceau acești vârcolaci, dar în ultimii ani, drepturile s-au egalat, iar unii omaga au putut face exact ce făceau și unii alfa, dar din păcate, Namjoon se afla din categoria 'creier de modă veche' și/sau 'hormonii cer sex', nu se știa care dintre ele sigur, deoarece doamna Park nu și-a putut da seama concis.

"Seokie~" A gemut Yoongi când Seokjin i-a sărutat mărul lui Adam și a început să coboare cu sărutările pe gât. Era un sentiment atât de plăcut. Nu a mai experimentat niciodată așa ceva, dar era fericit că o putea face prima dată cu Seokie al lui. A devenit peste noapte foarte posesiv cu Seokjin și Hoseok, mârâind de fiecare dată când îi vedea împreună, chiar dacă cei doi erau suflete pereche.

O perioadă falsă de căldură era complet diferită de una adevărată. Aceasta consta în găsirea altui vârcolac alfa care să te marcheze cu mușcătura sa și să te îmbăieze în mirosul lui specific. După ce ritual avea loc, vârcolacul care a făcut această treabă devenea perechea ta. Beneficia de toate lucrurile de care beneficia și sufletul tău pereche ales de către Sfânta Lună. Nu scăpai niciodată de perechea ta, numai prin moartea ta sau a ei. Practic aveai două suflete pereche, două perechi, doi vârcolaci care trebuiau să te împarte, din această cauză nu trebuia ca vârvolacii pereche să stea departe unul de altul, pentru a nu se ajunge într-o perioadă de căldură falsă.

Era prima data când Seokjin făcea așa ceva, și numai pentru că Yoongi era prietenul cel mai bun al sufletului său pereche. Aveau de gând să aibă permanent grijă de Yoongi pentru care amândoi începuseră să formeze sentimente romantice. Au plănuit ca în următoarea perioadă de căldură adevărată, ca Hoseok să se împerecheze cu Yoongi și astfel, Yoongi având trei perechi nu doar una cum aveau toată lumea sau două cum avea Taehyung.

Seokjin s-a oprit din sărutat când a ajuns în dreptul tiroidei și a început să lingă stratul de piele, astfel umplându-l pe Yoongi cu mirosul său, deoarece glanda toridă și paratiroidele absorbeau mirosul acestuia.

Yoongi gemea, gemea și gemea. Corpul și mintea lui erau pline de plăcere și euforie. Se simțea mai bine ca niciodată. Mâinile mari ale lui Seokjin se plimbau pe corpul frumos al lui Yoongi. Mâinile sale s-au oprit în dreptul fundului acestuia și l-au strâns ușor, făcându-l pe Yoongi să țipe numele acestuia și să-și dea drumul în pantalonii săi.

Rozaliul s-a oprit din a mai îl atinge pe acesta și și-a ridicat dinții și a mușcat puternic în pielea gâtului acestuia. Yoongi începe să se lase din ce în ce mai moale în strânsoarea acestuia, fiind luat prin surprindere de un val de căldură și plăcere. Curând acesta își închide ochii, fiind obosit de către valurile de plăcere care l-au extenuat.

Seokjin începe să zâmbească la vederea brunetului ce dormea profund și liniștit. S-a ridicat de pe el și s-a îndreptat spre baie pentru a uda un prosop cu apă călduță și a-l spăla ușor.

Avea să aibă foarte multă grijă de micuțul și firavul său omega cu ajutorul sufletului său pereche.

"Seokie va avea atât de multă grijă de tine."

"Seokie va avea grijă să nu mai suferi niciodată." A spus Hoseok și a sărutat fruntea lui Yoongi ce s-a relaxat vizibil sub atingerea sa.

Pentru prima data, Yoongi primea promisiuni care nu erau doar cuvinte aruncate în vânt.

_________

Daca nu ai inteles ceva legat de perioada de caldura falsa, va rog sa mi spuneti, pentru a va răspunde si a va face sa înțelegiti. Iarăși la fel, daca nu înțelegeți ceva, spuneti mi pentru a va explica.

Capitolul următor va fi cu vmk

Fara zece comentarii nu postez capitolul nou

strange things ||vminkook||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum