"Taehyung, stai calm, mai rău decât tripleți nu se poate." A spus Jimin, astfel reușind să-l enerveze și mai mult pe Taehyung.
Trecuseră două zile de când cei trei băieți ai lor s-au născut, iar ei încă nu aveau nume.
"Fii serios, Jimin!" L-a plesnit roșcatul pe Jimin. De când a născut, Taehyung a început să se compoarte ciudat, foarte ciudat, dar Yongsun le-a spus că e cât se poate de normal, dacă comportamentul acestuia s-ar fi putut numii normal.
Era mult mai agitat, violent și sensibil, mult mai rău decât în perioada când era însărcinat.
"Mie îmi place Jihoon." A spus Jungkook, iar Taehyung a bătut energic din palme, deoarece în sfârșit aveau și ei niște nume pentru copii lor.
"Park Jihoon, Park Jisung și Park Minhyun." A spus Taehyung, iar Jungkook i-a strâns mâna, zâmbindu-i. Jimin s-a uitat urât la ei și s-a bonsuflat.
"Eu chiar voiam să-i cheme Jimin Junior." Taehyung a acoperit urechile lui Jisung ce se odihnea în brațele sale pentru a-i spune ceva lui Jimin.
"Jimin, cu ce ți-au greșit copii ca să-i numești după penisul tău?" A întrebat Yongsun intrând în cameră în brațele sale fiind Jihoon și Minhyun ce li se făcuseră foame. Jimin a tăcut de dragul copiilor lui și s-a făcut mic pe canapea.
Voia să-l facă pe Taehyung să-i poarte copilul, copil care se va numii Jimin Junior.
Chiar voia ca cineva sau ceva să îi poartă numele cu mândrie și știa că un copil era cel mai potrivit pentru acest lucru, dar din păcate nimeni nu-l lăsa să facă cum voia el.
Taehyung și-a ridicat în sus tricoul, astfel văzându-i-se sutienul alb pe care l-a dat jos și a început să-și hrănească în același timp copii cu ajutorul lui Jungkook, Jisung fiind plasat în brațele lui Yongsun, deoarece Jimin făcea de diva supărată.
Roșcatul i-a trimis o privire lui Jungkook legatade Jimin, iar brunetul a tras aer adânc în piept.
Jimin era ca un copil. Când i se punea pata pe ceva, nu renunța la acel ceva, decât în favoarea a ceva mult mai ofertant, iar știa exact ce își dorea Jimin cel mai mult și avea de gând să-i îndeplinească dorința, deoarece nu avea chef să-l vadă pe Jimin supărat și chiar plângând dintr-un nimic ce îi rănea egoul.
S-a pus în genunchi în fața lui Jimin și și-a făcut loc între picioarele acestuia. Jimin s-a aplecat asupra sa și i-a sărutat buzele, încă fiind supărat. Brunetul i-a apucat obrajii rotunzi în palmele sale și a început să îi strângă.
"Ce vrei?" A întrebat Jimin rece, iar Jungkook i-a tras chipul mai aproape de al său, astfel încât ca buzele sale să se atingă de urechea lui Jimin.
"O să-l las pe Taehyung să fie top pentru o noapte." A spus Jungkook ușor, iar Jimin a sărit în sus de bucurie. Abia aștepta să-l vadă pe Taehyung cum îl domina pe Jungkook.
Ochii luiTaehyung s-au mărit din cauza șocului. Când l-a trimis pe Jungkook să facă ceva în legătură cu supărarea acetuia, nu s-a așteptat ca brunetul să-i îndeplinească dorința.
Urma să fie o noapte lungă lungă.
______________
Urma sa fie o noapte lungă lunga pe care voi nu o sa o primiti
Capitolul 100 la ora 21, iar epilogul la ora 00
CITEȘTI
strange things ||vminkook||
Fanfiction"Dintre toți oamenii de pe pământ numai voi doi îmi sunteți predestinați." vminkook A.U. #22 în fanfiction - 10.07.2019