45

723 97 62
                                    

Diva pe ciclu era numele de cod pentru momentul în care Jimin era mai Jimin și extra decât în mod obișnuit. Fiecare alfa trecea de două ori pe an prin aceste momente începând cu vârsta de doisprezece ani. Era o perioadă ce dura între o săptămână și două săptămâni, în care masculii alfa aveau o explozie în interiorul lor de hormoni, iar femele alfa aveau o secreție a fluidelor mai puternică decât de obicei. Acestea erau efectele unui perioade în care caracterele sexuale secundare și principale se dezvoltau. În această perioadă atât masculii alfa, cât și femelele alfa erau foarte fertile.

În această perioadă nu simțeai nimic diferit și nu te comportai deloc diferit, dar Jimin era mereu excepția de la regulă și așa a reușit să fie primul pe listele de pedeapsă ale celor din haită. În această perioadă Jimin era și mai rău, sarcastic, și orice negativ.

"Divă pe ciclu? Ce înseamnă asta?" A întrebat Taehyung imediat ce Jimin a părăsit camera după mama lui.

Jungkook a oftat. Oricât de mult l-ar fi iubit pe Jimin, în această perioadă îl depista cu fiecare bucățică din corpul său.

"Jimin se află în perioada specială a vârcolacilor alfa, iar diva pe ciclu este numele de cod." Exact perioada specială a vârcolacilor alfa se numea perioada specială a vârcolacilor alfa, și nu pentru că vârcolacilor bătrâni nu le-a venit un nume bun pentru această perioadă, ci pentru că autoarea își strofoacă creierul de o jumătate de oră pentru a-i veni un nume care nu sună ca o boală incurabilă.

Taehyung a miorlăit un mic "ah", dar apoi o încruntătură a apărut pe fața lui.

"Nu poate să fie atât de rău!" A încercat acesta să-i ia apărarea lui Jimin.

"Ultima dată când a fost în perioada specială a vârcolacilor alfa a trezit o haită întreagă pentru că îi era foame. O haită de peste o sută de persoane. Acum trei ani, m-a pus să-i cumpăr niște covrigi cu sare, și am sfârșit cu punga de covrigi în cap, deoarece covrigii conțineau cincizeci de grame de sare și nu cincizeci și unu." Taehyung a făcut o față de parcă se pregătea spiritual pentru ce era mai rău. În plus în acea perioadă vârcolacii alfa erau mult mai excitați, ceea ce înseamna sex, iar vârcolacii omega erau făcuți pentru sex, dar el încă nu era pregătit pentru sex, atât fizic și psihic. Își iubea sufletele pereche și voia să le îndeplinească orice dorință, dar după ce a aflat că e infertil, o nesiguranță despre sex a pus stăpânire pe el despre care Jimin și Jungkook nu aveau nicio idee.

Jungkook a văzut fața acestuia și l-a tras în brațele sale, fața acestuia fiind îngropată în pieptul acestuia.

"Totul va fi Tae, niciodată nu te vom obliga să faci ceva ce nu poți, în plus eu mă pot descurca cu Jimin." Taehyung a început să elimine feromonii de fericire, frecându-și nasul de pieptul sculptat al acestuia.

"Te iubesc, Kookie."

"Și eu te iubesc, Tae, și nu uita că suntem trei, iar tu nu trebuie să faci ceva cu care nu ești confortabil."

__________

De ce sa scrii smut, cat poti scrie fluff?

In capitolul viitor va aparea Namjoon in peisaj si poate si Yoongi, idk

As vrea sa ma apuc de alte cărți, dar apoi imi reamintesc ca am sase carti la care trebuie sa pun capitole noi zilnic

Dar dupa ce termin cartea asta, o sa postez o carte vmk cu soul mate!au, dar fara vârcolaci si voi veti alege cine sa fie bottom, switch si top, deci

Top tae:

Switch tae:

Bottom tae:

Top jimin:

Switch jimin:

Bottom jimin:

Top jungkook:

Switch jungkook:

Bottom jungkook:

Tin sa va spun sa alegeti înțelept, deoarece în funcție de chestiile astea va voi pregati o surpriză

Trebuie doar sa postati un cometariu in dreptul tipului pe care iti vreti

Fara zece comentarii legate de cartea asta, nu de următoarea nu postez capitolul nou

strange things ||vminkook||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum