39

731 105 20
                                    

"Mamă, ce ai spune dacă un alfa ar vrea să rămână însărcinat?" Yongsun lasă hârtiile din mâinile ei jos și se uită la Jimin.

"Să nu cumva să-mi spui că vrei să rămâi însărcinat!" L-a amenințat femeia, iar Jimin a făcut o fața rănită.

"Shh, mamă, nu mă da de gol!" Yongsun s-a întors la hârtiile ei, nemai băgându-l pe fiul ei deloc în seamă. Imediat ce a descoperit culoarea verde și criza lui Jimin le-a sunat pe Byulyi și Hyejin care se confruntau cu aceeași problemă ca cuplul din care făcea parte fiul său, doar că Hyejin când a aflat că sufletul ei pereche nu poate rămâne însărcinată nu a început să spargă lucruri să țipe și să o plesnească pe Byulyi.

Byulyi era sora mai mare a lui Wheein, iar amândouă surorile erau infertile. Nu era nici pe departe vina lor că aveau acestă dezabilitate. Byulyi a fost mult mai modernă și s-a dus la o clinică normală și a făcut sute de teste costisitoare, pe când Wheein a încercat metoda tradițională, iar din această cauză Yongsun a trebuit să caute ce înseamna culoarea verde. Wheein a sa a murit la mai puțin de o zi după ce petalele s-au transformat într-o culoare de verde, iar Yongsun a fost prea măcinată de durere pentru a mai cauta ce înseamnă acea culoare.

"Yongsun, Jimin a înnebunit de-a drep一"

"Spune-mi ceva ce nu știu, Eric." I-o taie din scurt bruneta fiind prea obosită să mai participe la o discuție sau pur și simplu să vadă fața cuiva. Beta a zâmbit cald și s-a dus și a început să maseze umerii încordați ai soției lui. A aruncat o privire peste hărtiile din mâinile lui Yongsun și a încremenit.

"Yongsun." A spus acesta în timp ce i-a apucat mâinile și a privit-o în ochi. Știa cât de dureros era pentru ea să facă o astfel de muncă de cercetare. "Sunt aici pentru tine, oricând, gata să te susțin."

"Eric, am aflat cauza morții lui Wheein." A spus femeia cu lacrimi în ochi, iar sufletul ei pereche a tras-o în brațele sale. "Sinu-cidere-re." A suspinat aceasta. Îl durea atât de mult pe Eric să vadă că sufletul lui pereche era îndrăgostită în același timp de altcineva.

Jimin a ascultat totul de după partea cealaltă a ușii. Dacă Wheein s-a sinucis când a aflat că era infertilă, iar mama lui nu a învinovățit-o pentru această latură a sa, ce va face Taehyung al lui?

Blondul începe să alerge pe holurile casei haitei. Trebuia să se asigure că nu ajungea prea târziu.
______________

SuSpAns

Nu știu daca sunt greseli, dar la ora actuala de 03:46 dimineata, adică când am terminat capitolul asta de scris, putin ma intereseaza

Fără zece comentarii nu postez capitolul nou

strange things ||vminkook||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum