46

694 100 38
                                    

"Jimin-ah!" A gemut Jungkook când a simțit membrul mare și gros al lui Jimin a intrat în el. Blondul a mârâit când a simțit cum spațiul cald și strâmt al acestuia a început să se strângă în jurul membrului său care pulsa în interiorul său.

"Unde e Taehyung?" A întrebat Jimin în timp ce îl penetra pe Jungkook cu putere și viteză lovind de fiecare dată prostata acestuia. Jungkook miorlăia sub el de plăcere. Toate gemetele sale se rupea, deoarece veneau altele care le înlocuia.

"Nu-nu poate-Jimin!" A țipat Jungkook când a simțit mâna lui Jimin pe membrul său ce dorea atenție și a început să-i strângă capătul în mână lui mică.

Jimin s-a oprit din a se mai mișca înăuntrul lui Jungkook și și-a luat mâna de pe membrul acestuia, brunetul scoțând un mic plânset de durere. Membrul erect său îl durea mai ales că Jimin nu-i mai dădea atenție.

"Cum adică nu poate?" A întrebat Jimin apucându-i mâinile lui Jungkook și punându-le deasupra capului său. Un fior electric i-a trecut prin corp, iar cu o ultimă pulsătură, și-a dat drumul pe pieptul său.

"Cum adică nu poate?" A repetat Jimin întrebarea, iar Jungkook s-a chinuit să țină ochii deschiși. Mereu se simțea obosit după sex, din cauza acesta nu putea domina pe cineva. Majoritatea dăților când Jungkook îl domina pe Jimin în timpul actului sexual înafara perioadei rutei, mereu adormea înainte să ejaculeze spre disperarea lui Jimin.

"Nu e pregătit." Jimin a plasat un sărut scurt pe fruntea celui somnoros și l-a curățat de spermă cu un prosop înmuiat în apă caldă și l-a acoperit cu o pătură pufoasă. După ce s-a asigurat că Jungkook e bine îngrijit și doarme liniștit și că el era îmbrăcat, a ieșit din camera lor în căutarea lui Taehyung.

Taehyung se simțea ciudat, un val de plăcere îi învăluia corpul și nu înțelegea de ce. Presupunea că era altă chestie despre sufletele pereche pe care nu o știa, dar preocuparea lui nu era aceasta la momentul actual. Încerca să găsească celula de la subsol a lui Namjoon. Ar fi vrut să vorbească cu el și să înțeleagă ce a avut cu fratele său.

"Namjoon..." Taehyung a rămas fără cuvinte când l-a văzut pe acesta. Namjoon arăta...jalnic. Avea cearcăne adânci sub ochii vizibil obosiți. Hainele și părul său era pline de praf și noroi.

Blondul și-a ridicat ușor privirea, iar când a văzut în fața sa omega-ul, ochii lui au prins o culoare roșie aprinsă. S-a apropiat cu o viteză uimitoare de barele celulei în care se afla și a prins tricoul lui Taehyung în pumnii săi.

Disperarea se vedea pe chipul său.

"Yoongi, Yoongi, vreau Yoongi." A spus acesta. Taehyung rămăsese surprins, neștiind ce să facă.

"Nici să nu îndrăznești, Kim." A mârâit Jimin și l-a împins pe Namjoon în cușca lui. "Nu te mai apropia vreodată de Taehyung." Jimin a apucat mâna roșcatului și a început să-l tragă pe scări în sus.

De la subsol se auzeau țipetele lui Namjoon. Repeta același lucru. Țipă numele lui Yoongi. Durerea și dispararea se auzeau în vocea lui. Taehyung s-a cutremurat, aproape căzând în brațele lui Jimin din cauza ultimului urlet al lui Namjoon prin care a eliminat feromoni nervoși.

Jimin l-a prins la pieptul său pe Taehyung și ridicat în brațele sale. Trebuia neapărat să vorbească cu Hoseok și cu Seokjin și să afle ce naiba făceau cu Yoongi, deoarece Namjoon n-ar fi fost în starea aia numai din cauza unei perioade fără sufletul său pereche.

_______

Niste momente jikook, deoarece am simtit nevoia sa le includ pentru că imi era dor de ei

Nu o sa va mai las sa alegeți ceva niciodată, sa va fie clar

Oare ce au facut Hoseok si seokjin cu Yoongi de l au adus pe Namjoon in starea aia? Vreau sa stiu teoriile voastre

Fara zece comentarii nu postez capitolul nou

strange things ||vminkook||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum