26

824 115 3
                                    

"Ce a comis?" Întreabă Delta, neștiind ce se întâmplase.

"Cea mai mare crimă care poate fi comisă în lumea vârcolacilor." Și atât i-a fost trebuit zis, ca pumnul lui Delta să ajungă în maxilarul fiului său, Namjoon.

"Cum ai putut face așa ceva?" Urlă Delta cu toată puterea pe care o avea. Kim Jongdae era un om calm, dacă nu extrem de calm, dar care se înfuria imediat când auzea de cazuri în care vârcolacii alfa își abuzau sufletele pereche, mai ales că prețiosul rău, Minseok, era la un pas să i se întâmple asta când un vârcolac din haită era pe care să-l abuzeze când acesta intrase în perioada de rutului(rut).

Namjoon își lasă capul în jos, știa înăuntrul său că a greșit, dar orgoliul lui de alfa nu-l lăsa să se gândească la așa ceva. Lui i se părea foarte corect ceea ce a făcut. Verzuiul era sufletului lui pereche, deci practic devenea al lui, deci putea face ce vrea cu al lui.

"Ce-i cu țipetele astea?" Întreabă Jimin frecându-se la ochi somnoros. "Vă auziți de sus." Privirea acestuia se fixează pe chipul blondului. "Iarăși tu?" Întreabă Jimin sarcastic și îl prinde de gulerul tricoului pe care îl purta și îl izbește de peretele din spatele lui. "Nu meriți să mai fi în aceeași cameră cu noi după tot ce ai făcut." Mârâie blondul.

"Merit, pentru că Yoongi e al meu și pot să fac ce vreau cu el!" În cameră se poate auzi decât râsul bolnav al lui Namjoon. Toți ceilalți se uitau neștiind ce să facă.

"Chanyeol, el e." Spune un brunet ce avea niște șuvițe roșii și arată spre Namjoon care încă mai era ținut la perete de Jimin. Așa zisul Chanyeol se duce și îl trage pe blond din strânsoarea lui Jimin și dă un pumn în ochi.

Namjoon cade la podea. Primise prea multă bătaie în ultimele ore de la tot felul de vârcolaci alfa, încât fiecare bucățică din corpul lui, dar acest lucru nu-l făcea să se oprească.

"Doar atât puteți?" Întreabă Namjoon ridicându-se de pe jos, iar în secunda următoare, pumnul lui Alfa se oprește în maxilarul acestuia. Namjoon își pierde echilibrul și cade din nou la podea inconștient.

"Nimeni nu se joacă cu haita mea." Mârâie Alfa, astfel făcându-i pe ceilalți vârcolaci din încăpere să tremure.

"Ție ce ți-a făcut?" Întreabă Jimin se Baekhyun care încă se mai uita la corpul lui Namjoon. Brunetul își ridică capul și îl privește în ochi pe Jimin.

"Nimic, doar că s-a culcat cu sora mea."

"Curva asta." Șoptește Jimin sub respirația sa și dă cu piciorul în corpul lui Namjoon.

strange things ||vminkook||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum