Június 5.

1.4K 32 8
                                    

A mai napig teljesen átlagosan teltek a napok. Viszont ma történt valami. Reggel arra ébredtem hogy nagyon fáj a hasam. Mivel egy bizonyos idő múlva sem múlt el felkeltettem Cortezt hogy menjünk be a kórházba. Kb. 10 órakor értünk be. Gyorsan megállapították hogy a szülés indult be, ezért átvittek egy másik szobába.
11:02 perckor született meg az első fiúnk, akit Antai - Kelemen Vencelnek neveztünk el.
11:16 perckor született meg a második fiú, akinek a neve Antai - Kelemen Zétény lett. A szülés nagyon lefárasztott, ezt a napot is örülök hogy letudtam írni, bár ezt is este írom. Már nagyjából kipihentem magam.

Cortez szemszöge:
Ma reggel Reni ébreszett mert nagyon fájt a hasa. Gyorsan felöltöztem és indultunk is a kórházba ahol hamar megmondták hogy Reni hamarosan szülni fog. 11 óra 2-kor megszületett Vencel, majd 14 perccel később Zétény is. Utóbbi nevet én adtam a kicsinek. Sajnos én nem maradhattam ott sokáig, de megengedték nekem hogy fogjam a kicsiket annak ellenére hogy koraszülöttek lettek.
Egyébként itt van néhány adat a kicsikről:
Antai - Kelemen Vencel:
Született: 2019. 06. 05. (Péntek) 11:02 ; Budapest
Szülei neve: Rentai Renáta; Antai-Kelemen Ádám
Súlya: 2706 gramm
Hossza: 42 cm

Antai - Kelemen Zétény:
Született: 2019. 06. 05. (Péntek) 11:16 ; Budapest
Szülei neve: Rentai Renáta; Antai-Kelemen Ádám
Súlya: 2693 gramm
Hossza: 41 cm

Hazaérve szóltam a szüleimnek is akik az évek alatt megkedvelték Renit, viszont nem tudnak eljönni (amit nem is csodálok) így megkértek hogy küldjek róluk képet.

SZJG folytatás |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now