☹️ Zsófi szemszöge ☹️
Telnek a napok a gimiben. Ma csütörtök van, ami azt jelenti hogy rajzzal kezdünk. Ma párokban kellett dolgozni, a feladat az volt, hogy mindketten kaptunk 1 lapot, és egy fát kellett rajzolni. DE! És itt jön a csavar, csak a fának a felét, a másikat az rajzolja, akivel vagyunk. Ez könnyű lenne, de nem is nézhetjük a másikat, csak az elején beszélhettük meg néhány percben hogy milyen legyen.
Azt, hogy kivel leszünk mi választhattuk meg, de csak 3 percet kaptunk rá. Én rögtön Venccel akartam lenni, azonban ő ezt elutasította. Nem igazán törődtem vele, egészen addig amíg meg nem tudtam, kivel készíti rajzát. Ezt azért nem fogom szó nélkül hagyni.
Miután meglettek a párok (végül én Zétivel voltam), elkezdődhetett a rajzolás. A mi alkotásunk végül ilyen lett:
Bal oldalon az
én alkotásom,Jobb oldalon Zéti
alkotása található.Végülis összességében nem lett olyan rossz, a magasságot például eltaláltuk, csak a lomb egyik oldalon tovább ér, mint a másikon, egyik oldala színes, vagy a törzs vastagsága. De minek írom le? Mindenki látja...
A hat duóból 2 ötös lett, 2 négyes, 1 hármas és 1 kettes.
Osztályfőnökin csak a szokásos dolgokat beszéltük meg, mint hiányzások és jegyek.
Kémián csak hallgattam a tanárt, de nem értettem miről beszél. Majd inkább megkérem Rebit hogy mondja el nekem. Egyébként mostanában elég sokszor jönnek át ők hozzánk, vagy fordítva. De lehet hogy inkább Renivel fogok tanulni. Majd meglátjuk mi lesz.
Miután végig ültem 45 percet, majd a szünetben állhattam az épület kis fedezéke alatt az időjárás miatt (esik) kezdődhetett a földrajz. Ki ne vágyna erre? Egy 20 kérdéses dolgozat az előző anyagból. Na de mi van ha én még a kérdést sem értem, mert olyan szavakat használ a tanár, amit még soha nem hallottam. Így 20 kérdésből csak 18-ra tudtam választ adni, azok sem biztos hogy jók.
Végre két normális óra következhetett! Dupla angol. Nem azt mondom, hogy ugyanolyan jól beszélem a nyelvet mint Venc vagy Zéti, de pont annyira jól, hogy ha csak fél füllel hallgatom miről beszél a tanár, megértem.
Utolsó óránk tesi volt, ahol minket, lányokat szokás szerint fárasztottak, a fiúk pedig szórakoztak.
Míg mi futottunk a tesi teremben úgy 20 kört vagy többet (inkább többet) ők kosárlabdáztak.Utolsó óra után átöltöztünk, majd indultunk haza, ahol Vencre vár egy beszélgetés a mai rajz óráról.
O
ESTÁS LEYENDO
SZJG folytatás |BEFEJEZETT|
De TodoA Szent Johanna Gimi Folytatása 3 testvér 3 szerelem !!! A "könyvben" Reni és Cortez gyerekeinek életéről van szó !!!