Venci szemszöge
Szeptember 10.-e óta itt vagyunk Zsófiéknál. Mindig nagyon jól elvagyunk. Mivel anyu mondta, így itt is sokat kell matekoznunk. De Zsófi ezt nagyon jól elszokta magyarázni, szóval értem. Napsi ötletére mindig úgy alszunk, hogy forgunk. Ebben az a jó, hogy én Zsófi mellett is alszom. Pont ma.Reggel még Zéti mellett keltem fel. Mindenki elvégezte reggeli rutinját, majd indultunk. Amióta (hétfő óta) Zsófival kézen fogva megyünk, sokkal rövidebbnek tűnik az út. De ennek nem az az oka, hogy ők közelebb laknak az iskolához! Nem! Pont hogy messzebb. Egy kicsivel messzebb.
Ma minden normálisan ment. Az órák van hogy lassabban, van hogy gyorsabban teltek. Délután 2 órakor végre indulhattunk. Kis tanulás után újra szabadok lettünk. De amúgy már kezdem megszokni ezt a napi rendet. Furcsa lesz majd jövőhéttől. De még itt vagyunk, addig örüljönk! Szóval tanultunk és kezdődhetett a vegyes minden. Már itt is tök normálisan tudunk viselkedni, vagyis itt is azt csináljuk, mint amit otthon csinálnánk. Telefonozunk. Ezzel a délután nagy része eltelik. Ma tettem ki az Instámra egy képet, amin én és Zsófi vagyunk rajta. A kép alá írtam:
I will love you forever! @Zsofiaaa_Hun
A_K_Zétény, Zsofiaaa_Hun és további 48 ember kedveli a képet.
@Zsofiaaa_Hun: Me too 😘
@Reni_Rentai: Látom jól elvagytok! De mit írtatok egymásnak?
@A_K_Á_Cortez: Vencel azt írta a kép alá hogy szeretni foglak örökre. Zsófi pedig azt írta hogy én is.
@Zoe_20203: Cukik vagytok @Zsofiaaa_Hun!
@Zsofiaaa_Hun: Köszike! ❤️
@A_K_Vencel: Na, én nem kapok szivecskét?
@Zsofiaaa_Hun: Tessék: ❤️💓💕💖💗💙💚💛💜💝💞💟❣️ Nem is egyet kaptál!
@A_K_Vencel: Thank you!
@Nagy_Mircsike: Mi? Ti együtt vagytok????
@A_K_Vencel: Ja, ha eddig nem tűnt volna fel.
További 32 komment elolvasásaDélután még társasjátékoztunk Napsi kedvéért, amit én nyertem! Napsi lett a második, Zsófi a harmadik és most Zéti vesztett.
És végre elérkezett az este. Kilencedikén mikor felelsz vagy merszeztünk Zsófival és Zétussal, akkor súgtam valamit Zsófi fülébe.
Nem aggódom. Hamarosan úgy is meg lesz! Így szólt a mondat. Ekkor volt az, hogy Zsófinak utánoznia kellett amit én mondtam.
Tehát akkor mondom az esténket. Szokásosan elvégeztük az esti rutinunk, ami mostanában elég hosszú főként a tusolás miatt. Itt ugyanis egy fürdőszoba van, és mindenki kb. 10 percet tölt bent.
Fürdés után általában még eszünk kicsit, beszélgetünk, stb. 9 órakor Napsi elalszik, mi még nem. Hárman még beszélgetünk, aztán 10 - 10:30 körül aludni térünk. Ez ma sem volt másképpen. Azonban én és Zsófi egymás mellett aludtunk. Ennek a következménye az lett, hogy mi még beszélgettünk, amikor Zéti és Napsi már aludt. Legalábbis remélem aludtak mindketten.
- Venci! - szólított meg - Ébren vagy? - kérdezte
- Igen. Valami baj van?
- Nem, nincs. Csak nem tudok aludni.
- Nem tudsz, vagy nem akarsz? - kérdeztem, mert nem mindegy.
- Nem tudok. - mondta.
- Én nem akarok. Szeretnék neked mondani valamit.
- Mondd! - mondta.
- Hallottad amit szombaton súgtam neked? Felelsz vagy mersz közben.
- Nem. Illetve csak annyit hogy hamarosan.Zsófi szemszöge
Este van, és nem tudok aludni. Éppen Vencivel vagyok egy ágyban (senki ne gondolja túl) , és éppen beszélgetünk. A többiek (remélhetőleg) alszanak már.
- Hallottad amit szombaton súgtam neked? Felelsz vagy mersz közben. - kérdezte
- Nem. Illetve csak annyit, hogy hamarosan.
- És szeretnéd tudni mit mondtam? - kérdezte
- Igen.
És ekkor történt az, hogy Antai-Kelemen Vencel 2032. szeptember 13-án, éjszaka megcsókolt. Váratlanul ért, de nem löktem el magamtól. Jól esett. Tudom, még csak 12 éves vagyok, ő is csak 13, de akkor is. Szeretem őt, és nem zavart.
- Nos, én csak annyit mondtam, hogy Nem aggódom. Hamarosan úgy is meg lesz! Itt pedig a csókra gondoltam. És igazam lett. Kis időm belül meglett.Még beszélgettünk kicsit, főként erről az esetről, de úgy érzem, ez túl személyes ahoz, hogy én ezt ide leírjam.
Hogy tetszett a rész?
DU LIEST GERADE
SZJG folytatás |BEFEJEZETT|
SonstigesA Szent Johanna Gimi Folytatása 3 testvér 3 szerelem !!! A "könyvben" Reni és Cortez gyerekeinek életéről van szó !!!