2032. szeptember 4.

500 12 1
                                    

Vencel szemszöge (direkt ilyen a szöveg stílusa)
Na cső! Nem az én stílusom ez az írás, de most leírom az érzéseimet.
Ma újra iskola (je, csak erre vártam).
Az évnyitó még pár nappal ezelőtt volt, szóval nem kell ma beszédeket hallgatnom. Kivéve a házirendet, amit úgyis megszegek, szóval lényegtelen, meg a tűzvédelmi cuccot, ami felesleges, mert úgyse lesz tűz.
Azért hogy ne csak szidjam ezt a gyerek börtönt, mondok a mai napról 2 jó dolgot, ami a börtön nélkül nem jöhetett volna létre.
Az első a haverok, mert a szünetben nem mindenkivel találkoztam. Szóval ja, találkoztam velük és hülyültünk.
A másik jó dolog egy új osztálytárs, aki lány. Amikor megláttam őt nagyon megtetszett nekem. Még nem tudok róla olyan sok dolgot, de majd megtudok mindent. Zsófinak hívják.

Zsófi szemszöge
Én vagyok Zsófi. 2020. február 3-án születtem. Idén lettem hetedik osztályos, költözés miatt új iskolába járok. A 7. C osztályba. Az iskola épülete egészen normálisan néz ki. Az osztályom is normális. Hamar befogadtak, főként a lányok. Nagyon jóban lettem Zoéval és Lilivel, de a társaság nagy részével nincs bajom. Az osztály összesen 28 főből áll, ebből 13 lány, 15 fiú. Van az osztályban több iker is.
Kezdem Nagy Márkkal (ezt muszáj volt, bocsi) és Nagy Mirával.
Egy kis jellemzést is írok. Szerencsére eléggé megkülönböztethetőek, főleg mert egyikük fiú, másikuk lány. Mira nem éppen az a lány, akivel ultra jóban leszek. Véleményem szerint kényes, de mindegy. Ez nem a személyeskedés helye, szóval folytassuk. Jöjjön Márk. Ő az a tipikus fiú, akibe minden lány szerelmes. Minden osztályba van ilyen, nem kell bemutatnom milyen. Azonban nekem más tetszik, de majd később erről is.

Következzen Kováts Kinga és Kováts Melinda. Ők is hasonlítanak egymásra, azonban Kingának hosszú a haja, Melindának vállig érő. Velük nem beszéltem sokat, nincs vélemény.

Végül jöjjön Antai-Kelemen Zétény és Antai-Kelemen Vencel (❤️). Ők szinte teljesen ugyanúgy néznek ki, a ruhájuk más csak, és a hajuk kicsit. Azonban nekem egyikőjük jobban tetszik. Vencel. Ő olyan... Nem is tudom, de jobban bejön. Valami van benne ami bátyjában, van öccsében (azt még nem tudom, melyik az idősebb) nincs. Egész nap figyeltem őt, a lehető leginkább láthatatlanul. Nem lehet olyan jó, mert végig csak firkált, és néha a tesójával összemosolygott. Olyan szép a mosolya. És a szeme is. Na de tényleg, olyan furcsa hogy az ikrek szavak nélkül is megértik egymást.  De senkinek semmit erről! Főleg Neki, és Zéténynek.

SZJG folytatás |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now