Cortez szemszöge:
Ma a szokás ellenére én ébredtem hamarabb. Miután én felöltöztem, felkeltettem a kicsiket, mert úgy gondoltam Renire még ráfér az alvás. Őt végül 9 órakor keltettem. Negyed 10-re mindenki készen volt.
Mára már nem járt a reggeli, így azt majd nekünk kell valahol megoldani. Miután kijelentkeztünk a szállodából, hívtam egy taxit, ami elvitt minket az egyik haveromhoz. Természetesen már szóltam neki, hogy ezt csak így tudjuk megoldani, és mivel ő azt mondta hogy neki mindegy, felőle lepakolhatunk nála, szóval elsősorban oda indultunk.
Lepakolás után és közben váltottam néhány szót Tommal (így hívják), majd elindultunk a mai úticélhoz, ami a Bronx Állatkert. Bár egy nap sem lenne elegendő hogy mindent megnézzünk, mi csak ma megyünk oda.
Mikor odaértünk (háromnegyed 10 körül), leültünk egy közelében lévő étteremhez, mivel az állatkert majd csak 10 órakor nyílik. Reggeli után rögtön az állatkert felé vettük az irányt, ahol a kis sornak köszönhetően hamar beértünk. Néhány kép a mai napunkról:
Ez tényleg csak pár kép, de ezek lettek a legjobbak.
Délután zárás előtt néhány perccel léptünk ki az állatkertből. Onnan az előbb említett haveromhoz mentünk. Ezt az éjszakát nála fogjuk tölteni.
Vacsorára egyszerű szendvicset ettünk. Én még beszélgettem vele úgy 9-ig.
Fürdés, fogmosás stb. után fáradtan dőltünk az ágyba.
ESTÁS LEYENDO
SZJG folytatás |BEFEJEZETT|
De TodoA Szent Johanna Gimi Folytatása 3 testvér 3 szerelem !!! A "könyvben" Reni és Cortez gyerekeinek életéről van szó !!!