"Két atutó ütközött Sárvár és Szombathely között. A balesetben 4 személy súlyos sérülést szenvedett. Az okozó autó sofőrje és a benne utazó személy a baleset után elhajtott. A sérülteket a Szent László kórházba szállították. A felvétel megrázó lehet."
És ekkor kezdődött a felvétel. A videón rögtön észrevettem az ismerős autót. Reni szüleié.
- Re - szólítottam volna meg, de nem tudtam folytatni. Ő sírt. Én próbáltam erős maradni, valamennyire sikerült is.
- Menjünk oda! A kórházba. -mondtam.
- Jó, de... de mi lesz a gyerekekkel?
- Ki van a legközelebb? - Gondolkodtam.
- Gábor és Kata. - felelte Reni. És valóban. Ők nem messze laknak tőlünk.
- Felhívom őket. - mondtam.
- Jó.
Miután letettem a telfont és biztosítottam arról Renit, hogy Jákról hamar ide fognak érni Gáborék, elkezdtem gondolkodni. Ki lehetett az okozó? Kis idő után megszólítottam Renit.
- Reni!
- Igen? - kérdezte még mindig sírva.
- Ki okozhatta a balesetet?
- Nem szeretnék olyan lenni, de szerintem a szüleid.
- Mi? Nem hiszem.
- De. Miért jöttek ide? És amikor jöttek mondták neked hogy " nem minket vártál? " tehát tudhatták hogy jöttek volna a szüleim és a te nagyszüleid. - felelte Reni.
- Ez igaz, de honnan tudhatták meg hogy jönnek ide?
- Ezt nem tudom.
Pár perc múlva már itt voltak Gáborék. Szerencsénkre szívesen segítettek nekünk, tehát mi nyugodtan mehettünk a kórházba.
Bár nem nagyon voltunk nyugodtak.A kórházban nem voltak sokan. Rögtön bebizonyosodott hogy az áldozatok a nagyszüleim, Reni apja és anyja. Reni apja és nagyi az intenzív osztályon feküdt, nagyapa és Reni anyja megúszták kisebb sérülésekkel így ők néhány teremmel arrébb voltak. Nem maradhattunk sokáig Napsi miatt, de azt az időt családtagjainkkal töltöttük.
Itthon nem sokat beszélgettünk, inkább a gyerekekkel voltunk.
Este miközben Reni Napsit fürdette, egy telefonhívást kaptam.
YOU ARE READING
SZJG folytatás |BEFEJEZETT|
RandomA Szent Johanna Gimi Folytatása 3 testvér 3 szerelem !!! A "könyvben" Reni és Cortez gyerekeinek életéről van szó !!!