Cortez szemszöge:
Ma reggel elindultam a játékboltba beszerezni a fiúk ajándékát. Reni apján kívül már mindenkit kiengedtek a körházból, de ha minden igaz, őt is ma kiengedik. Holnap fogjuk tartani Zétu és Vencu szülinapját.Egyébként közös ajándékokat kaptak tőlünk csak.
Ezeket vettem:
Egy ilyen hinta szerű dolog, amibe belülhetnek mindketten (vagy akár többen). Mivel a kertünkben van 2 nagy fa, ezért oda tudjuk kötni.
Egy csúszda.
Itthon minden szokásosan telt.
Másnap (2023.július 02.)
Reni szemszöge:
Ma tartjuk meg Zéti és Venci szülinapját, de nem van. Jönnek Kingáék, Virágék és ha minden igaz anyuék és Cortez nagyszülei.
10:13 - Most érkezett meg Virág, Ricsi, Rebi és a kis Áron.
- Sziasztok! - köszöntöttek minket.
- Sziasztok! - köszöntünk vissza. Zéti, Venci és Rebi csoportos ölelést tartottak az ajtóban, mint Virág és én is.
-Gratulálok a picihez! - mondta Virág.
-Köszönjük. -feleltem. -Gyertek a nappaliba.
A nappaliban beszélgettünk a legkisebb családtagokról (Áron és Napsi) majd csengetést hallottunk.10:48 - Már Kingáék is itt vannak.
-Sziasztok! -Köszöntünk mostmár többen.
-Sziasztok! -felelték.
-Gyertek a nappaliba. - mondta Cortez.
11:03 - Megérkezett anyu, apu, Cortez nagyszülei.Megünnepeltük a fiúk szülinapját, kaptak sok építő játékot, autót és néhány ruhát is. A tortájuk egyszerű, csokis torta volt.
Bocsi hogy a végét csak így gyorsan összekaptam, de ha gondoljátok azt is leírhatom egy külön részben.
VOCÊ ESTÁ LENDO
SZJG folytatás |BEFEJEZETT|
DiversosA Szent Johanna Gimi Folytatása 3 testvér 3 szerelem !!! A "könyvben" Reni és Cortez gyerekeinek életéről van szó !!!