2037. június 21.

247 6 3
                                    

Zétény szemszöge

Egy ideje gondolkodom valamin. Jó, az egy ideje, az valójában 1 hónapja. Körülbelül egy hónapja. Mindegy. Mára sikerült mindent elintéznem. Nem sokan tudnak a tervemről, csak apu és Vencel tudja. Anyunak és Napsinak azért nem mondtam el, mert ők biztosan elszólják magukat, Zsófinak pedig azért, mert nem kell róla tudnia. Jó, azért nem olyan nagy dolog, de szeretném meglepni őt ezzel.
Éjjel először 11 körül, később 1 órakor, majd 4-kor keltem fel Zsófival együtt. Erre kéne valami megoldás, hogy mindig csak egyikünk keljen fel. Majd egyszer hátha sikerül.

Reggel természetesen fáradtan keltem, mint mindig. Zsófi is felkelt, de ő később vissza aludt.
Elsőként Szofihoz mentem (ekkor még Zsófi is velem tartott), aki még aludt, de amint közelebb léptem (léptünk), felkelt. Sírni kezdett volna, de megfogtam őt, és inkább tovább aludt.

Morning time with my baby

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Morning time with my baby. #Morning #sleeping (csak nem nekem)

A_K_Á_Cortez és további 3091 ember kedveli ezt a képet.

A_K_Vencel: Láttalak már titeket így, de ezen a képen erősen feltűnt, mennyire hasonlítotok.
      A_K_Zétény: Most komolyan! Hányszor fogod még ezt megjegyezni?
      A_K_Vencel: Sokszor.
     Csak_a_Csepkee: Egyáltalán nem hasonlítanak. Zétény, ne legyél már ilyen hülye, lehet nem is te vagy az apja!
     A_K_Zétény: Te semmit nem fogsz változni soha. Amúgy is, ki lenne, ha nem én?!
      Csak_a_Csepkee: Bárki lehet.
     A_K_Vencel: Biztosan nem. Nézz már rájuk! Te vagy vak vagy, vagy csak szimplán hülye. Sophia ugyanaz mint Zétény, annyi különbséggel hogy ő lány.
      Csak_a_Csepkee: Se hülye, se vak nem vagyok, de ezen a gyereken és Zétényen semmi hasonlóság nincsen, az biztos.
     A_K_Vencel: Menj el szemészetre! És van egy neve is "annak a gyereknek". Ha nem tudnád: SOPHIA
      Csak_a_Csepkee: Ki nem 💩-ja le?
     A_K_Zétény: Sokáig tűrtem, most viszont a 2. fiókod is tiltásra kerül. Remélem nem csinálsz több profilt. Vagy esetleg a következő neve már Csak_a_Csepkeee lesz? Sok lesz már az -e, nem gondolod?
A_K_Zétény letiltotta Csak_a_Csepkee nevű felhasználót.

Reni_Rentai: ❤️

A_K_Napsugi: De imádom!
     A_K_Zétény: Én is Téged ❤️❤️❤️
      A_K_Napsugi: Ja, nem rólad beszéltem, én Szofit imádom.
      A_K_Zétény: De ha én nem lennék, ő sem lenne. Szóval lehet engem is imádni.
     A_K_Napsugi: Jó, azért ne avass bele több dologba.
      A_K_Zétény: Pedig jó este volt.
      A_K_Napsugi: Khm. Még mindig itt vagyok. Tudod, 13.
     A_K_Zétény: Jól van már na.
     A_K_Á_Cortez: És még nyilvános is Khm.
     A_K_Napsugi: Ez gáz bro!

Pósa_Rebi_Rebeka: Olyan aranyos! ❤️
     A_K_Zétény: Én? Mindig!
     Pósa_Rebi_Rebeka: Te is. 😂
     A_K_Zétény: Na ugye!
      Zsofiaaa_Hun: Hogy legyen nagy egy ember Egoja?
     A_K_Zétény: Úgy ahogy én csinálom.

Brian_Lewis: Ezt még sosem mondtam, nem is írtam le, de leírom, amit gondolok, mert úgy érzem, jogod van tudni. Mert rólad van szó. Na nem húzom az időt, kezdem.
Vagy te, alig 18 évesen apa vagy. Amikor még te (ti) is normálisan jártatok suliba, kialakult rólad egy kép a fejembe, mely szerint te voltál az osztály leggyerekesebb tagja. Azonban ez megváltozott, amióta itt van Sophia. Illetve amióta tudtál róla, azóta változtál meg. Sokkal érettebb lettél, és felnőttesebb (csak nem külsőileg. Az alapján 16-nak tippelnélek). Úgy érzem, kellett neked ő ahhoz, hogy normális legyél.
     A_K_Zétény: Kössz
     Zsofiaaa_Hun: Normál: 18, Külső: 16. Agyilag viszont néha még mindig 5 éves.
     A_K_Zétény: Nem hiszem.
     Zsofiaaa_Hun: Erről beszéltem.
     Brian_Lewis: Lehet van benne vmi 😂
     Zoe_20203: Csak egy kérdés Zsófinak → Hogy tudsz vele lenni 0-24-ben?
     Zsofiaaa_Hun: Jó kérdés 😂

Délelőtt 11-re volt időpontom. Zsófinak azt mondtam, a haverokkal elmegyünk biciklizni, de az igazság ehhez közel sem volt. Sem haverok, sem bicikli. Vagyis azzal mentem, különben feltűnő lett volna.
10:40 -kor indultam. Rövid időn belül odaértem, majd már be is mehettem. Még volt egy kis egyeztetés, majd kezdődött minden.

...

Egy óra alatt lett kész minden. Bementem, majd kicsit másképp kijöttem. A különbség a bal kezemen keresendő, melyen 2 név és 2 dátum szerepelt. Zsófi és Szofi neve.

2035. Március 8. - a nap, amikor Zsófival összejöttem.

2037. Június 5. - Szofi szülinapja.

Igen, tetkót csináltattam. Nekem tetszenek. Jó betűtípust választottam.
Már csak a többiek véleménye érdekel. Először azonban nem haza mentem, hanem anyuékhoz. Apu és Vencel ugye már tudták ezt, de hogy hogy fog kinézni, azt nem tudták.
És végülis mindannyiuknak tetszett. Már csak Zsófi véleménye hiányzott, ezért viszonylag hamar haza is siettem.

Kár volt eljönnöm. Miért nem maradtam otthon? Minek kellett nekem pont ma ezt csinálni? És ki? Hogy? Miért? ...
Ilyen, és hasonló gondolataim voltak, miután hazaértem.

Mi történhetett? Tippek?
Azt írtam az előző részben, nincs ihletem. Most azonban tele vagyok. Jó, azért tele nem, de van ötletem!

SZJG folytatás |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now