Reni szemszöge
Ma van Rebi szülinapja. Mivel hétfő van, így nem tudtunk odautazni, de majd interneten felhívjuk őket délután. A nap átlagosan telt. Voltam ma egy vizsgálaton, és minden rendben van a lányunkkal. Délután amikor már mindenki itthon volt indítottunk egy videóhívást Virágnak, aki hamar fogadta.
-Sziasztok! - köszöntött minket
- Szia! - feleltük
- Ott van Rebi? - kérdeztem.
- Nincs, de szólok neki.
- Jó. - mondtam, de Virág már ott sem volt.
- Sziasztok! - köszönt nekünk Rebus
- Szia! - köszöntünk neki is, az ikrek kiabàlva.
- Boldog szülinapot! - mondtuk
- Köszi
- Majd ha legközelebb találkozunk akkor adunk neked ajándékot! - mondta Cortez
-Rendicsek! - felelte Rebi
Még beszélgettünk kicsit Rebivel, aztán letettük. Vacsorára gofrit készítettem ami természetesen elfogyott.2023. Május 7.
Ma megyünk Virágékhoz, ez miatt hajnalban keltünk.
Miután elkészültünk autóba ültünk és már indultunk is.Út közben bementünk egy boltba, ahol megvettük Virágnak (akinek még nem volt szülinapja, de 3 nap múlva lesz) és Rebinek (akinek már volt a szülinapja) a szülinapi ajándékát.
Mikor odaértünk már 8 óra körül volt. Az ajándékokat rögtön odaadtuk. Rebi barbie-t kapott, Viràg pedig egy olyan bögrét amire rajzolhat.
Délután 4-ig ott voltunk, addig beszèlgettünk, a gyerekek pedig játszottak.
- Képzeld Reni, már nincs sok idő Áron születéséig!
- De jó! Mikorra várod?
- Május 21.
- Az már nem sok!
- Te mikorra várod a lányod?
- Június 11.
- Neked sincsen már olyan sok!
- Nem, nincs.Aztán még négyen is beszélgettünk, de igazából ennyi volt a napunk. Útközben dugóba keveredtünk, szóval kicsit késve, de haza értünk.
Cortez szemszöge
Május 7.
Ma megyünk felköszönteni Virágot és Rebekát, ezért korán keltünk de már fél kilenc előtt ott voltunk. Mikor odaadtuk az ajándékokat amiket út közben vettünk (Virágnak valami bögre Rebekának barbie) 3 felé váltunk.
• gyerekek
• Reni és Virág
• Ricsi meg én
Igazából beszélgettünk csak.
*Közben a gyerekek előttük futnak*
- Olyan hihetetlen hogy hamarosan már kettővel többen lesznek, de amikor nem vagytok itt, akkornis egyel többen leszünk Àron miatt. Tényleg! Hogy fogják hívni a lányotokat?- mondta Ricsi
- Jelenleg 3 név van ami tetszik nekünk. A Napsugár, a Jázmin és a Zoé.
- Ezek szép nevek. Én a Jázmint választanám a helyetekben.
- És mikor születik meg a kis Áron?
- Majd május 21 körül fog születni. Nektek?
- Június 11.Aztán még beszélgettünk négyen is. Örök kedvenc marad amikor négyen vagyunk hogy van egy olyan rész hogy kérdezünk a másiktól. Olyan fajta kérdezz - felelek.
Virág kezdett. (Megint úgy írom ezt a részt mint egy előző részben, zárójelbe pedig Cortez gondolatát fogom írni)
V: Ricsi! Mit kapok tőled szülinapomra?
Ri: Sajnálom de nem mondhatom meg.
C! Mit szeretsz a legjobban Renben?
C: Mindent, Ricsi! Mit szeretsz a legjobban Virágban?
Ri: Ne már tes'! Na mindegy. Mindent szeretek benne, de amit most a legjobban az a fiúnk. Hiszen még benne van. Akkor Ren! Vállalnál-e még egy gyereket?
Re: (Na erre most kíváncsi vagyok) Talán. Valószínűleg most még nem, de később még az is lehet hogy vállalnék még egyet. Egyenlőre 3 is elég. Cortez! Gyerekkorodban hány gyereket akartál?
C: Kettőt. Virág! Ha születne még egy lányod hogy neveznéd el?
V: Maja. Reni! Hogy néz ki a fejedben a lányod?
Re: (Na jó, Virág és Ricsi nagyon jó kérdéseket adnak Reninek. Erre is kíváncsi vagyok) Szőke haj, kék szem, aranyos arc. És lényegében ennyi. Ricsi! Mi a legjobb tulajdonsága Rebinek?
Ri: Sok ilyen van. Virág! Mi akartál lenni kiskorodban?
V: Már nem tudom.
És ezt igazából addig folytattuk amíg meg nem untuk.Dugó miatt kicsit később értünk haza, de igazából ennyi a napunk.
YOU ARE READING
SZJG folytatás |BEFEJEZETT|
RandomA Szent Johanna Gimi Folytatása 3 testvér 3 szerelem !!! A "könyvben" Reni és Cortez gyerekeinek életéről van szó !!!