Reni szemszöge:
A mai programok gyorsan:10-12 óra gyerekek vízben, mi beszélgetünk [szállodai medencénél]
12-13 óra ebéd
13-14:30 óra a szállodai medence
15-19 óra Csodák palotájaAkkor kezdjük az elején. Reggel 8 órakor keltem, majd keltettem is fel mindenkit hogy időben elkészüljünk.
Venci ruhája:Zéti ruhája:
Cortez ruhája:
Én ruhám:
Reggeli után még gyorsan visszamentünk a gyerekek fürdőruháiért, aztán mentünk a medencéhez. Ott beszèlgettünk, majd Zsolti feldobta az ötletet:
-Mi lenne ha csinálnánk egy kisebb Q&A-t, tudjátok mint a Youtube-on.
-Jó! - felelte Dave. - És tudjátok mit?! Élőben közvetítem Youtube-on!
- Nem! - taltakoztunk mi, lányok.
- Na, mi bajotok lenne?
- És ha valami kínosabb lesz a kèrdés? - kèrdeztem
- Nem lesz- felelte Dave
- Hát akkor jó -mondtam
- Nekem is! - felelte egyszerre Kinga és Virág.
- Megy! - mondta Dave. - Akkor ki kezd?
- Kezdjen Zsolti, ő az ötletgazda. - Mondta Kinga.
- Jó. Legyen úgy hogy a kérdést mindenkinek meg kell válaszolni, a kérdésekkel pedig sorban haladunk. Ha valaki nem válaszol akkor valamit kell majd csinálnia. - dobta fel az ötletet Ricsi.
- Oké. - mondtuk egyszerre mindannyian.
-Akkor kezdd Zsolti! - mondtam
- Jó! Legyen mondjuk az hoooooooogy - húzta el az o betű - Hány gyereket szeretnél összesen?
(Bocsi hogy most így fogom írni, meg azt is hogy itt a történet közepén írom le ezt, de mindegy. Tehát most úgy fogom írni, hogy előre írom hogy ki mondta, éd aztán hogy mit mondott. Ez így elég nehezen érthető, de megfogjátok érteni)
Kinga: Kettőt
Dave: Mivel Kinga kettőt szeretne, ezért én is, de én négyet szeretnék.
Macu: Hármat
Jacques: Nekem elég ez a kettő.
Flóra: Nekem is
Kata: Én egyet szeretnék
Gábor: Én kettőt, de az sem baj, ha vsak egy lesz.
Robi: Sokat
Andris: Én is sokat
Kinga: Ti nem normálisak!
Cortez: Én szeretnék még
Zsolti: Nem ez a kérdés!
Cortez, Jó, jó! Én négyet.
Reni: Én kettőt akartam, egy fiút és egy lányt. Ez nem sikerülhet, mivel már van 2 fiú. Remélem most lány lesz, és hogy a család egyensúlyban legyen szeretnék még 2 lányt, de nègynél több gyereket tuti nem vállalnék, legalábbis jelenlegi nézetem alapján biztos hogy nem.
Virág: Hármat szeretnék
Ricsi: Én is hármat mert Virág annyit szeretne.
Zsolti: Én kettőt. Te jössz Kinga!Na jó, többet nem írok le mert az eléggé unalmas lenne, és nem is voltak érdekes kérdések. "Milyen telefonod van?" "Hogy vagy jelenlegi állapotod szerint?" És hasonló kérdések. Én egyébként azt kérdeztem hogy mi a kedvenc lány és fiú neved, Cortez pedig azt, hogy szereted-e a saját nevedet.
Az idő hamar elszaladt. Gyorsan felmentünk átöltöztetni a gyerekeket, majd mentünk ebédelni. Aztán vissza a szobába, fürdőruhák, törölközők, strandlabda, úszógumik, karúszók, vízi matracok, és mentünk is vissza ahol voltunk. A medencékhez. Csak ezúttal mivek mi is a vízben voltunk bemehettek a gyerekek is a méllyebb vízbe (de nem a legméllyebbe, mert az 2 méter mély, amibe pedig belemehettek mostmár az "csak 1,45 méter mély)
Ez az idő is gyorsan eltelt, és mennünk kellett a szobákba gyorsan átöltözni, majd inultunk is a Csodák palotájába.
Na igen, a Csodák Palotájában az órák úgy ekteltek mint mèg soha. Miután ott is vègeztünk, indultunk haza, ahol már nem történt érdekes.
Sziasztok! Bocsi hogy a Csodák palotájáról nem írtam sokat, de ott még soha nem voltam és így nem tudom hogy milyen lehet. Ha valaki járt már ott, az privátban írhat nekem ötletet a történetre, és leírom ide!
YOU ARE READING
SZJG folytatás |BEFEJEZETT|
RandomA Szent Johanna Gimi Folytatása 3 testvér 3 szerelem !!! A "könyvben" Reni és Cortez gyerekeinek életéről van szó !!!