Zsófi szemszöge
A napot ma is ugyanúgy kezdtem, mint mindig. Éjjel "csak" négyszer keltem, ami leginkább Zéténynek köszönhető, ugyanis ő is többször kelt.
A végleges felkelés 7:23-kor következett be. Miután Szofit visszaaltattam, a konyhában kezdtem el reggelit csinálni, ami ma gofri. A szekrény legmélyén találtam Nutellát, azonban hamar lekellett róla mondanom, mivel fél hónapja lejárt. Fúj! A mai munkám biztosan az lesz, hogy a szekrényekben, hűtőben és ahol csak lehet, megnézem mi az, ami lejárt, és azokat kidobom.
A gofri végül elkészült és tejszínhabbal egészítettem ki.
Reggelim elfogyasztása után (amit az elmúlt időben először viszonylag nyugodtan tudtam megenni) neki is láttam a munkának.
Zétény kissé furcsán nézett rám, amikor meglátta, mit csinálok, de hamar megértette.
Miután mindennel végeztem (7 ételt dobtam ki) a napom ugyanúgy folytatódott, mint a többi, ami csak annyit jelent hogy Szofival vagyok. Ma úgy gondoltuk hogy elmegyünk egyet sétálni, és bár eredetileg csak fél óra sétára gondoltunk, 2 lett belőle.
Mikor hazaértünk már délután 3 óra volt.
Szofival játszottunk picit, miután elaludt kicsit tervezgettünk a jövőről. Fél hétkor megfürdettük (igen, ez egy családi program) Sophia-t, ami már elég természetesen megy, nem úgy, mint az elején.
Altatás közben készítettem egy csodás fotót.Imádom ezeket a pillanatokat.
#Sophia #baby #babaA_K_Zétény és további 1083 embernek tetszik.
A_K_Napsugi: 💓💓💓
A_K_Zétény: Kismanóm!
Zsofiaaa_Hun: 💖A_K_Vencel: Nagyon cuki! Az ujja is 👌
Zsofiaaa_Hun: 💗Csak_a_Csepke: Ijenkor is inkább fotózgat.
Zsofiaaa_Hun: Előbb tanulj meg helyesen írni. Egyébként pedig akkor fotózgatok, amikor szeretnék.Zoe_20203: Mikor lesz kép az arcáról is?
Zsofiaaa_Hun: Majd egyszer.
Zoe_20203: Sokat segítettél.
Zsofiaaa_Hun: Tudom.Reni_Rentai: Az az a ruha, amit mi adtunk?
Zsofiaaa_Hun: IgenUgyanakkor Zétény is posztolt.
YOU ARE READING
SZJG folytatás |BEFEJEZETT|
RandomA Szent Johanna Gimi Folytatása 3 testvér 3 szerelem !!! A "könyvben" Reni és Cortez gyerekeinek életéről van szó !!!