2023. június 15. /2

536 13 0
                                    

-Anyu? Apu? - kérdeztem meglepődve.
- Igen fiam, mi. Nem minket vártál? - kérdezte anyu
- Nem. Minek jöttetek? - ekkorra Reni is itt volt már.
- Már az unokánkat sem láthatjuk? - kérdezte apu.
Már válaszra nyitottam a szám amikor Reni válaszolt.
- Nem. - felelte egyszerűen. De még folytatta. - lehet hogy önök nem, de én emlékszem arra, ami New Yorkban történt amikor megtudták hogy újra terhes vagyok. És most? Idejönnek hogy "már az unokáinkat sem láthatjuk?" - utánozta aput - Hát nem. - Ezzel rájuk csukta az ajtót.
- Hát Reni, én ilyennek még soha nem láttalak, vagy csupán nem emlékszem. De hihetetlen voltál! - mondtam majd megcsókoltam.
- Köszi! - mosolyodott el.
Anuék még ordítottak az ajtó előtt ("Ezért utaztunk ide Amerikából" "nyissátok már azt a hülye ajtót" "nincs jogotok elvenni tőlünk az unokáinkat" és hasonlók) majd megunták és elmentek. Mi pedig vissza a nappaliba.
- Cortez!
- Mondd!
- Hol lehetnek már anyuék? Már fél 11 van.
- Nem tudom. Felhívom őket. Nem nézed meg az ikreket? Én addig itt leszek Napsival.
- De, megyek. - ezzel elment a fiúk szobájába, mivel még mindig nem keltek fel, én pedig tárcsáztam nagyszüleim számát. Először nagyit hívtam.
"A hívott szám jelenleg nem elérhető..." hallottam a telefonból.
Megpróbáltam felhívni nagyapát is, de ő sem vette fel.
Időközben Reni is visszaért.
- Na, mikor érnek ide? - kérdezte izgatottan.
-Nem elérhetőek. Hívd fel légyszíves a szüleidet.
- Oké, hívom. - mondta Reni és füléhez vette a telefont.
- Ajj már, nincs egyenlegem.
- Akkor felhívom őket én.
- Jó. Holnap feltöltöm a kártyám. - mondta Reni.
- Okés. - közben tárcsáztam a 2 számot. Mindkettőnél ugyanaz a mondat hallatszott mint a nagyszüleimnél.
- B***d meg! (Bocsi a csúnya szóért) Miért nem elérhető senki? - kérdeztem.
- Nem tudom. Ugye... - de Reni nem tudta befejezni a mondatát.
- Nem, nincs semmi bajuk. - nyugtattam meg, bár én is rosszat éreztem.
- Okés.

12:00
Már a fiúk is felkeltek, fel is öltöztek, nagyiék és Reni szülei viszont sehol sincsenek. Vagyis valahol vannak, csak nem éppen itt. Renivel éppen a déli híradót néztük, amikor megláttuk és hallottuk az egyik hírt...

Mi történhetett?

SZJG folytatás |BEFEJEZETT|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora