2022. október 15.

876 21 1
                                    

Ma reggel én keltem a legkorábban, de én is fél kilenckor. Reggeli rutinom elvégzése után felketettem Cortezt, aki nem sok kedvvel, de végül felkelt. Az ikrek 9 óra után néhány percel keltek fel. Gyorsan elkészítettem a reggelit, ami most bundáskenyér lett. Miután megreggeliztünk én elmentem a közeli boltba, ahol vettem néhány dolgot. Itthon azt láttam hogy Cortez jól elvan a kicsikkel (autókáztak), úgyhogy én neki láttam az ebédnek (Paradicsom szósz gombócokkal).
Miután megebédeltünk a fiúk autóversenyt rendeztek a nappaliban (Hol máshol?), én pedig rendet tettem a szobájukban, és mindenhol feltakarítottam.
A délután folyamán semmi említésre méltó dolog nem történt. Este vacsorára készítettem meleg szendvicset (vagy szendvicst, nem tudom hogy kell írni ~ írói szerk) ami nagyon gyorsan elfogyott.
Esti rutin elvégzése után eszembe jutott hogy mostmár ideje lenne bepakolni, és nem elhinni Corteznek hogy azt meglehet csinálni indulás előtt fél órával is. Lehet hogy ő megtudja csinálni, de még 2 gyereknek is be kell pakolni. Így hát 9 óra körül elkezdtem pakolni. Cortezét sem hagytam inkább, nem szeretném nézni ahogy néhány ruhát beledobál (szó szerint) a bőröndbe.
Így éjfél előtt pár perccel 3 bepakolt bőröndöt láttam a szemem előtt. Azért csak hármat mert az ikreknek egy, kicsit nagyobb bőröndjük van. Amint befejeztem a pakolást, lefeküdtem Cortez mellé és pár perc múlva már aludtam.

Bocsi hogy most egy kicsit rövidebb részt hoztam. A következő részt hosszabbra tervezem, de nem tudom milyen lesz.

SZJG folytatás |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now